Thursday, March 15, 2007

Akhirnya...

Setelah lama tak memposting something dalam blog aku ni..kini aku kembali. Password utk blog ni aku hilangkan..agak jenuh aku mencari kat mana aku simpan dan sorok..setelah beberapa bulan yg agak mengecewakan, tanpa penat lelah..aku teruskan mencari dan mencari..akhirnya..baru aku teringat kat mana aku letak..hairan bin ajaib betul..aku rasa aku dah cari dah kat tempat tu haritu..tapi camne takleh nak jumpa..nak wat camner..takde rezeki kan..so no worries..im back and will shoot back what i have left..

Sambung kembali apa yg tertinggal..sejak Jun 2006 lagi beb..tak berapa ingat tapi ingatlah..apa yg boleh diingati..tapi bukan sekarang..tapi pada celoteh aku yg seterusnya k...mengantuklah..sok jela aku sambung ek..bye

0 Comments:

Post a Comment

<< Home