Friday, March 16, 2007

Yea..Yea..handphone baru


Yes..at last..aku dapat handphone baru, Nokia 9500 Communicator. Nak beli yang 9100 tak mampu lak aku rasa walaupun dia nipis dan kecik sikit dari ni..oklah, jangan nak merungut lak.Sebelum ni aku memang peminat setia pada Sony Ericsson sebab sound dia memang aku rasa yang terbaik dengan semua handphone yang ada (ye kot..) dan rasa macam lain dari orang lain.hehe..sebab kena bawa charger sendiri dan orang lain takleh nak pinjam. (Gempak ooo..). Last phone yang aku guna Sony Ericsson P910i. Memang menarik model tu..tapi sayangnya..terjatuh dan keypad dia rosak. Aku tekan A dia kuar M. Tak pening aku nak menaip SMS. Lagipun, nak juga aku merasa teknologi Nokia yang diguna pakai oleh hampir semua umat dalam Malaysia ni.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home