Friday, March 16, 2007

"Create Your Own Star" matsaleh kata



Korang pernah terpikir tak nak letak nama korang kat bintang-bintang yang ada kat atas jalan raya Hollywood yang "famous" tu..tapi korang bukan bintang..bulan pun belum tentu lagi kan..silap-silap takde langsung..hehe. Aku ada cara yang mungkin membolehkan korang meletakkan nama korang kat bintang-bintang...jadilah, dari takde langsung kan? Ok..peluncur-peluncur sekalian..kat bawah ni..aku kasi URL dia dan korang buatlah apa yang korang suka kat bintang korang..aku dah wat..itu nama gabungan aku dengan tunang aku..dah bertunang aku ni ek..

http://www.getyourownstar.com/menu.php

1 Comments:

Blogger Exhomeless-Guy telah menaip...

More @ www.ImageGenerator.org

00:43  

Post a Comment

<< Home