Friday, October 26, 2007

Kudaku sudah 10000KM

Macam tak percaya lak..sejak beli sampai sekarang..dah 10000km aku bawa round motorku ini..fuhh..rasa macam tak pergi mana pun..pergi kerja..balik kerja. Kalau dikira-kirakan..mau dekat 10 kali aku ulang alik Johor ke Perlis. Lebih kurang kot..taktau exact kilometer from Johor to Perlis..Nasib baik aku nak tertengok meter tu..kalau tak..terlepas peluang untuk snap gambar..hehehe. Gambar kat bawah menunjukkan detik-detik sebelum pertukaran no tu ke 10000km..mungkin ramai yang kata aku gila sebab sengih sensorang kat tepi jalan sambil pegang handphone tangkap gambar meter..Kak Red..you 5k..i 10k..hehehe

Jeng..jeng..jeng..akhirnya



Dah 10000km ko berjasa pada aku..berjasa untuk aku lagi untuk 20000km lak.

Motor : Baiklah..!!

** Semalam aku jumpa Lily..borak punya borak punya borak..sekali timeoutla..sori tau Lily.

6 Comments:

Blogger Fozalin telah menaip...

lily yg jauh kamu dh jumpe.... aku yg dekat nih gak... x terjumpe.. :P

19:44  
Blogger Lestat telah menaip...

Fozalin : hehehehehehe...nnt ye

21:55  
Blogger Lily.Lulu. telah menaip...

elin .. kita x jauh laa ..
opis kite dekat tau !!

:P~

19:20  
Blogger Red Mummy telah menaip...

ahhaha

lawak la ko stat!

16:53  
Blogger ellie telah menaip...

lestat...lama tak nampaaaaak..hehe

19:02  
Blogger MyHeart telah menaip...

wahaaa...jumpe cik lily dalam diam yek....

20:57  

Post a Comment

<< Home