Friday, September 21, 2007

Korang nak tau tak...

Jeng..jeng..jeng..




Aku terima satu surat besar daripada tunangku dan korang tau apa dia..hehehe..akula insan yang paling gumbira kerana kad raya aku telah tiba..korang dah dapat kad raya?kalau lom..g telefon kawan-kawan korang..suruh dorang poskan kad raya untuk korang.hehehehe.

Setelah lama aku tak menulis karutan..dan ramai juga yang bertanya kenapa tak update..meh sini aku terangkan. Aku bizi tahap bizi yang paling tinggi. memang takde masa untuk buat kerja lain selain daripada kerja yang aku ada ni. Kepada Miss Nazla ..sorila tak dapat nak buat tag tu..sori tau..kat kawan-kawan lain..nanti ada masa..aku komen kat blog korang ek..kebanyakan (banyak sgt) jemputan program berbuka puasa juga membuatkan aku tak dapat mengupdate karutan aku..bizi aku macam perdana menteri lak...cuma dia ada orang yang drivekan dia..aku solo dengan Honda ku..so harini..aku ada masa yang dapat diluangkan untuk menaip beberapa baris karutan..

Keadaan Tun Dr. Mahathir dikhabarkan sihat dan aku sempat melawat beliau walaupun hanya ahli keluarga sahaja yang dapat aku jumpa.

16 Comments:

Blogger Red Mummy telah menaip...

dr dulu aku dok nampak mahathir ni ngan ko

apa kaitannya kowang ek? ce ceghita sket

pastu kan

kad2 godang beso tu, biasa gak pd akak masa zaman2 muda dulu cenggitu gak

hiks

00:45  
Anonymous Anonymous telah menaip...

tun? tun ker? tun?

kem salam kalu jumpa!

12:06  
Blogger UmiMia telah menaip...

Eee...dapat kad..beshnya....dah lama dah tak berkad-kad ni...teknologi dah memudahkan...tapi kalau dapat kad excited kan...

13:21  
Blogger Sue telah menaip...

wow! bestnye dpt kad....elo kawan meh la anto kad raye kat aku ni...hahaha

14:50  
Blogger MOLY telah menaip...

kite pun dah dapat kad raya .. 1 je baru. jadilahhhhhhhh ..

uhuhuhu .. zaman skang org sume dah malas nak anto kad raya, sume tau anto pakai kat internet jek

mak: tun mahathir kan ayah dia no 2 ..ngeh ngeh :P~

20:06  
Blogger Elyn Sani telah menaip...

wei en lestat, per kate kalo ko mai damas nih ko antar kad raye kat aku.... so nnt bleh aku tepek lam blog aku... siap letak name ko lai... nak tak? nak laaaa .... ekekekek

12:24  
Blogger Miss Nazla telah menaip...

hah sebagai tidak menjawab tag itu, anda diwajibkan mengepos kad raya utk diriku ekekekek alasannye? SBB DIRIKU MASIH TAK MENERIMA APA APA KAD RAYA KE KAD ARI JADI KE, KAD BANK KE

sile bg

00:54  
Blogger Orked telah menaip...

skrg ni temankan anak2 je beli kad..hahaha..erk..dah tua2 ni..patut korang yg muda2 tu pos utk kakjie tau...:p

09:58  
Blogger ceri masam telah menaip...

selamat berpuasa dan selamat berbuka puasa.
kalau bukak puasa di blkg park royal, saya ucapkan, "harap2 muka tak terbakar dek api seafood tu yer"
selamat...
amin

16:31  
Blogger Miss Nazla telah menaip...

dimana kad raye utk ku?

16:48  
Blogger Orked telah menaip...

tuan rumah..makasih..kad raya dah sampai

15:59  
Blogger meen telah menaip...

huhu..nak kad raya jugaaaakkk...

anyway..salam lebaran dari meen,dan maafkan andai ada terkasar bahasa selama ni..

07:46  
Blogger meen telah menaip...

hehe..betul ke nak hantar cad ni..hehe email me at bz_meen@yahoo.com

09:50  
Blogger meen telah menaip...

hehe..betul ke nak hantar cad ni..hehe email me at bz_meen@yahoo.com

09:51  
Blogger viruspadu telah menaip...

ye ke jumpa tun
alaaaaaaa.... knp x ajak
nak sgt jumpa tun ...
rindu sama tun... sayang sama tun
kalu g lg ajak erk... plis... huhuhuhuh

08:58  
Blogger MOLY telah menaip...

SELAMAT HARI RAYA !!
;)

10:15  

Post a Comment

<< Home