Tuesday, September 11, 2007

Soalan "Killer" Lestat

Ngeh..Ngeh..Ngeh..

Setelah seminggu aku tak menulis apa-apa entry kerana tuntutan kerja..kini aku kembali dengan aktiviti mengarut aku..seperti yang aku katakan pada entry yang lepas..ada hadiah baru yang ingin aku berikan kepada sesiapa yang dapat menjawab soalan-soalan "killer" dari aku..dan seperti biasa, korang kena menjawab soalan tersebut dengan menghantar jawapan ke emel : Tunlestat@gmail.com.


Peraturan senang jer : Sapa cepat dia dapat.
Tempoh pertandingan : Sampai ada orang jawab soalan aku.
Syarat lain : Semua soalan ada jawapan dan tidak mengarut..killeer jer.

itu jela kot..

Soalan "Killer" 1st : Siapakah nama tunang aku ?

Soalan "Killer" 2nd : Apakah tema kemerdekaan pada tahun 1986 ?

Soalan "Killer" 3rd : Pil 'Chi-kit' Teck Aun ubat apa ?

Soalan "Killer" 4th : Lagu Negaraku berdasarkan pada lagu apa semasa ia digubah ?

Soalan "Killer" 5th : Tekan Alt + 0178 pada keyboard..apa akan keluar ?


Selamat menjawab..


9 Comments:

Blogger Lestat telah menaip...

Korang dah kalah...dah ada dah pemenangnya..hahahahaha..


http://lostcharmedangel.blogspot.com/

13:05  
Blogger one love telah menaip...

baru je aku berkobar2 nak jawab... ces! sah sah aku ni ketinggalan zaman. i was so yesterday ler... anyway, cantik tee tu. walaupun tak dapat, tengok pun jadilah... hik hik hik

13:52  
Blogger ^AnGeL iN DiSguiSe^ telah menaip...

Hik Hik Hik....

14:12  
Blogger Red Mummy telah menaip...

ni akak merah nak tak tanya

sms tu ko dpt tak

no yg ko mintak tuh

aku dah bg td kat ko..

15:00  
Blogger Miss Nazla telah menaip...

oi nak email ke sini je jawapan nye?

18:57  
Blogger Lily.Lulu. telah menaip...

a ek la
x sempat lagi nak jawab dah jawab
ampeh dot com
:P

01:08  
Blogger Zana Sadri telah menaip...

mende yg kalah??? soklan baru publish dah ada pemenang? sapo nak jawab tu?? cehhhhhhhhhhh....

13:20  
Blogger Lestat telah menaip...

Peraturan senang jer : Sapa cepat dia dapat.
Tempoh pertandingan : Sampai ada orang jawab soalan aku.
Syarat lain : Semua soalan ada jawapan dan tidak mengarut..killeer jer.

15:54  
Blogger ^AnGeL iN DiSguiSe^ telah menaip...

hadiah dah sampai, tun lestat...

terima kasih daun keladi,
ada kuiz, kan ku cuba lagi..

15:25  

Post a Comment

<< Home