Thursday, September 13, 2007

Hardworking in progress..

untuk menjawab soalan tag.

Tengah aku duk surf blog kawan-kawan tetiba aku ternampak nama aku kena tag

5 OrAnG yAnG sAyA nAk TaG ?
- Anne
- Lestat <--- Ini Nick Aku..hahahaha
- LilyLulu
-Nawwar Izyan
- Cleo
- DiaHaris

untuk tidak mengecewakan pihak lawan. Maka kepada semua penonton..sila baca apa yang diminta.

5 Benda dalam beg saya
- Paper Metro semalam
- Pendrive jenama Pendrive
- Spek mata untuk menahan silau di tengahari
- Butang baju melayu
- Panadol botol besar

5 Benda dalam beg duit saya
- Duit Ringgit Malaysia dan Rupiah Indonesia
- Gambar tunang aku
- Lesen, IC, ATM, TnG
- Kad Insuran
- Kad Enrich Club

5 Benda feveret dalam bilik bujang saya
- Bendera negeri Perak
- Tilam
- Aircond
- Poster
- Ubat

5 Perkara yang saya nak lakukan
- Menunaikan Haji
- Khawin
- Beli rumah
- Beli Kereta
- Hidup senang dan bahagia walaupun sederhana

5 Perkara yang sedang dilakukan
- Sudah tahu bertanya pula
- Kira duit duit kertas berapa yang tinggal
- tengah pikir berbuka nanti nak beli ikan terubuk bakar kat mana
- Kira syiling lak
- Tengok awek Iran dalam ofis aku ni

5 Orang yang saya nak tag
- Saya taknak tag sapa-sapa..sian dorang..bulan poser lak tu.hehehe

5 Comments:

Blogger Miss Nazla telah menaip...

bendera perak? cis. tak bleh blah. letak selangor ade berani? wahaha

00:45  
Blogger Red Mummy telah menaip...

jgn berani tag aku

aku dah benti jwb tag

ahahahhaha!

02:10  
Blogger ellie telah menaip...

huhu..nasib baik tag ni tak trsebar kat blog pink ku..

hehe..salam ramadhan n salam kat tunang pink awak yea..hehe

16:49  
Blogger Lily.Lulu. telah menaip...

sapekah yang mengtag kamu ???

08:20  
Blogger Jie telah menaip...

tag paling senang ni...


salam ramadhan encik lestat dan cik ros

15:57  

Post a Comment

<< Home