Wednesday, April 09, 2008

Aku Sekarang Suami Orang

Apa kabar suma..kabar baik kan? Dah bersawang rupanya blog aku ni..aku ni diruntun dengan kebizian yang amat nyata tak dapat nak dielakkan..

1. Bizi pertama : Aku turun naik ke utara Malaysia sebanyak 7 kali dalam masa 10 hari..so memang bizi
2. Bizi kedua : Aku menyiapkan persediaan untuk menjadi suami orang dalam masa turun naik tadi..so memang bizi.

Yang aku nak cerita bukan bizi yang pertama, tapi bizi yang kedua. Setelah aku mengikat pertunangan dengan "The Tunang" yang kini "The Wife" selama 2 tahun, maka sampailah sudah tarikh dimana aku dan dia disatukan. Aku sekarang suami orang.hehehe..So kepada kawan-kawan yang hadir ke majlis sebelah Terengganu dan sebelah KL aku ucapkan terima kasih dan kehadiran anda memeriahkan lagi majlis aku dan The Wife.

Kini aku ingin merasa seperti orang lain yang sudah berkeluarga dan merasai susah payah nak membina satu keluarga yang aman damai..tak banyak yang aku rasa lagi..dan ianya bakal aku lalui. Kalau ada kawan-kawan yang sudi doakan kat aku..mehla doa ramai-ramai..amin.

Preparation nak kawin ni perit juga..dengan kerja yang banyak dan masa hanya ada pada hujung minggu untuk selesaikan semua..tapi alhamdulillah..semuanya berjalan dengan lancar dan ada masalah pun hanya sedikit sahaja..tapi itu tak jadi masalah.

Cerita banyak tak guna, tembak tak kena, ntah ye ke tidak, ntah buaya ke katak..aku letak gambar-gambar aku masa nikah dulu ye..akad nikah aku dibuat di Masjid Tengku Tengah Zaharah atau lebih dikenali dengan Masjid Terapung pada pukul 11.30pg.

6 Comments:

Blogger one love telah menaip...

selamat pengantin baru beb!

19:28  
Blogger Elyn telah menaip...

tahniah n selamat pengantin baru.....

14:00  
Blogger nasazfrog... telah menaip...

semoga kalian bahagia hendaknya.. amin :)

11:04  
Blogger Jie telah menaip...

Alhamdulillah....


Tahniah & semoga berkekalan ke akhir hayat

10:35  
Blogger Umi Mia telah menaip...

cantik korang pakai baju putih ni...sesuai sangat kaler ni ngan u tau...

13:15  
Blogger Lily.Lulu. telah menaip...

sahhhhh !! Alhamdulillah ...
selamat sudah
:)

21:09  

Post a Comment

<< Home