Sunday, March 18, 2007

AF Bo(ring+san) = Boring + Bosan (hehe)

Aku baru lepas tengok AF tadi. Agak memboringkan dan membosankan daripada 1st konsert pelajar tahun lepas. Slow "abess.." kali ni. mungkin masih malu dan terkejut lagi kot..takpelah, kita tengok minggu depan lak..masih atau berubah cara dorang..korang rasa la kenapa si Zana tu tarik diri..aku ada juga belek 2 3 blog yang ada..dorang kata ada tersebar gambar tak pakai baju si Zana tu Cik Non oii..agaknya tu sebab dia tarik diri..takut malu. Ntahla..biarlah apa dorang nak kata..aku ni jenis yang tengok jer..takde nak amik tahu segalanya..tahun ni juga ada mulut laser yang agak menarik untuk dibenci (mak aku yang cakap..adik aku sokong..haha). Ogy Dato' Ahmad Daud. Oklah..malas nak mengomel pasal AF untuk malam nie. Layan lagu lagi best sambil tengok blog-blog yang menarik..layan..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home