Thursday, November 13, 2008

Bercakap Dengan Lestat : Tamar Jalis

Lokasi : mamakla..kat mana lagi.

Ajemir : apsal ko gelak sorang-sorang ni bru?ko senyum dengan jin ker?
Lestat : nak mampus..aku teringat masa darjah 2 dulu,cikgu ada tanya aku..apa cita-cita aku.
Ajemir : haa..ko jawab apa?
Lestat : biasala, budak-budak.aku jawabla nak jadi bomba.
Ajemir : habis tu?
Lestat : lepas aku, cikgu tanya ada kawan aku sorang tu..ko tau, dia nak jadi mak andam.
Ajemir : hahaahah..laki ke pompan kawan ko tu?
Lestat : lelaki..hahahahahahaha.

aku dan Ajemir gelak sampai berdiri-diri kat wangsa maju.

pada masa aku darjah dua..itu adalah pekerjaan yang..yang..yang ntah.Tapi tidak sekarang.Korang pun tau.ngeh..ngeh..ngeh.

Dia jadi "The Kelas F Contractor" sekarang.Nasib baik ko.

6 Comments:

Blogger meen telah menaip...

hahah..tetiba terbayangkan ko dengan pakaian seragam bomba..

21:10  
Blogger nanacun telah menaip...

Tajuk post ni mmbuat aku tingat kat buku tamar jalis ni la.. gila suka baca buku tu sampai tgh mlm.. hehehe!!

21:17  
Blogger one love telah menaip...

hehehhe!

nostalgik!

18:16  
Blogger Arin telah menaip...

zaman dedulu apa yang terpikir main cakap aje..hehehhe..

11:29  
Blogger Lily.Lulu telah menaip...

kecik2 dah pandai pk nak jadi mak andam ??? kelassssssssss budak tuh !!

hehehe .. lawak lawak
:P

04:23  
Blogger nanonano telah menaip...

seb bekkkkk...
dlu aku kecik2 xtao pun ape tu mak andam,
asal cikgu tanye cite2,
cekgu,polis, bomba, tentera..
tu je laaaaa yg tao nye
:D

17:01  

Post a Comment

<< Home