Monday, November 10, 2008

Perbualan ini adalah antara kawan aku si Castelor (bukan Castello) dan aku.

Castelor : Haloo..hawau you?
Lestat : Im..fine.hawau to you also.
Castelor : Woi..Tat,aku ada teka-teki untuk ko dari bini aku.
Lestat : Apsal ko tak suruh bini ko je tanya aku?
Castelor : Sebab dia bini aku,aku suami dia.Paham..
Lestat : Baiklah..aku konfius.Teruskan dengan soalan bini ko.
Castelor : Kenapa penguin badan dia putih kat depan dan hitam di belakang?Ok..tata.Tuut..tuut..
Lestat : Memang hawau Castelor ni.Terus letak..pig betul.

Kalau korang tau..apa dia?aku dah tau jawapannya.Korang je lom kot.

Komenlah pada aku wahai pembaca blog aku..hehehehe.

11 Comments:

Blogger meen telah menaip...

alaaaaa..meen tau la jawapan dia..tapi tak ingat..alahaiii recall..recall....

22:19  
Blogger Lestat telah menaip...

Meen - recall jgn xrecall.dpt jwpn kctau ye.

00:32  
Blogger pReciOus shaRihaNa telah menaip...

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~!
saya TAK tau jwpnnye!
uhuk.

p.s tahniah smbuh dr denggi dgn cemerlangnyer!

00:59  
Blogger Y u Z z 9071 telah menaip...

blurrrr

11:16  
Blogger azfar telah menaip...

Sbb tangan penguin pendek. So bila mandi bleh cuci depan je, blakang x sampai... so putih depan dan hitam di blakang... ada betul????

12:31  
Blogger nanonano telah menaip...

cpt kasik jawapan !
:D


blur ni

15:16  
Blogger Lestat telah menaip...

pReciOus shaRihaNa - terima kasih.

Y u Z z 9071 - hehehehehe

azfar - hampir tepat.

nanonano - nak kasikla nie.

17:50  
Blogger Lestat telah menaip...

yang hampir tepat adalah azfar..tetapi jawapan aku adalah disebabkan tangan penguin pendek jadi dia sampai kat depan nak sapu losyen..losyen warna putih jadi..kat belakang dia tak sampai..ngeh..ngeh..ngeh.

Harap berpuashati.Terima Kasih.

17:51  
Blogger azfar telah menaip...

ces...

20:29  
Blogger one love telah menaip...

aku nak ketuk2 kau boleh tak?

sapu losyen?

spf35++ le nih kononnya!

haish!

:p

20:32  
Blogger Arin telah menaip...

hehehe..apa jawapan yang setepat tepat nya?

11:28  

Post a Comment

<< Home