Monday, October 13, 2008

Rayakah aku..hehehe

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI.

aku ucapkan kepada semua rakan-rakan blogger yang membaca blog aku yang tak seberapa ni dan sejak akhir-akhir ni aku kurang sangat men"update"nya. Kerja yang banyak dan juga outstation yang menyebabkan kekurangan masa untuk kemaskini blog aku nie.

Semua orang dah bercerita tentang raya korang kan?..Sekarang turn aku lak nak bercerita pasal raya aku. 1st time aku beraya sebagai laki orang dan 1st time aku raya luar dari kawasan biasa aku beraya. Selalu di Perak dan kali ni di rumah mak mertua aku di Terengganu. Seronok dan seronok lagi bila dapat merasa benda-benda macam ni..korang yang dah rasa, takyahla nak eksyen dengan aku.hehehe..dan yang paling menarik lagi..inilah kali PERTAMA..baca betul-betul kali PERTAMA aku pakai baju melayu 1 suit siap dengan sampin dari pagi raya sampaila ke petang. Kalau tak..lepas tengahari je dah pakai T-Shirt. Memang sebelum ni..raya aku cukup sempoi dan light and easy. This year, im a husband, father to be and son-in-law.

**Anak aku insyallah akan lahir pada 23.12.2008..itu jangkaan Doktor.

Syoknya Rayaaaaa...!!!


12 Comments:

Blogger nanonano telah menaip...

tu dia..
engatkan YB mane la td,
hihi :p

13:11  
Blogger azfar telah menaip...

fullamak hensem encik lestat kite...

15:44  
Blogger Precious S. telah menaip...

lestat queen of the damned ker?
dasyatttt~!

:-P

15:47  
Blogger meen telah menaip...

waaaah..'raya' ko tahun ni lestat hahahaha...

~erk..nampak cam kurus sikit la..adakah ilusi???

18:16  
Blogger Arin telah menaip...

wah lestat..EDD wife ko dekat2 ngn aku nye anniversary..aku due 6/1/09..harap2 awal le..leh leh sama ngn anniversary kawen..kehkehkeh..

18:42  
Blogger Lestat telah menaip...

nanonano - Oh..ada gaya ek.nntla aku pertimbangkan nk jadi YB.hahaha..gila pasan aku ni.

azfar - mekasih..blog ko takleh buka.ngaper?

precious sharihana - lestat sebenarnya boipren queen of damned,geng dia nama benjamin dan lainĀ²

meen - mmg aku raya sakan thn nie..kurus?adakah aku kurus?sebelum ni aku gemuk.tidakk...tq la meen.ko mmg
pandai puji org.

arin - yeke..aisey.gengla nnt.

19:48  
Blogger Precious S. telah menaip...

yup.
lestat is soo0o0o0 hawt!
n yg sorg lg tue...
err dianyer mentor tue.
sape nm dia eyh?

:-D

23:46  
Blogger Elyn Sani telah menaip...

wah ensem ko gak lestat.... rugi aku x ngorat ko .... dulu kan ko slalu mai damas ni ekekekeekek

14:18  
Blogger ceri masam telah menaip...

wah!
pose jangan tak pose!

syok raya...

18:13  
Blogger Zana S telah menaip...

hensem2.. lelagi pakai baju melayu. :)

slamat menjadi ayah la ek. jgn lupa roger2 bila dah keluar nnt.:)

10:58  
Blogger xy bundle telah menaip...

ffuuhhh...
kemain lagi dia...

11:17  
Blogger MOLY telah menaip...

kacak seh !!!!
macam pahlawan
:D

14:11  

Post a Comment

<< Home