Monday, March 19, 2007

10 hari yang ngilu

1. Semasa kejadian



2. Selepas dijahit



3. Selepas jahitan dibuka



Hari dah masuk 10 hari luka kat jari manis kaki aku kena jahit. Angkara tunjuk hero dan arahan pukul serong oleh kawan aku Suki..hahaha..lawak juga masa tu.

Ceritanya begini..10 hari yang lepas, aku dan kawan-kawan nak wat BBQ. So kitorang setkan masa dan kat mana nak buat. Kitorang pilih rumah Eddy sebab dia baru khawin dan nak tengok rumah baru dia.

Tengah nak bersiap nak bakar ayam, meja tak di keluarkan lagi, apa lagi..pergi angkatla..meja makan diangkat..jeng..jeng..jeng. Sampai kat pintu depan tak muat, secara tiba-tiba terdengar satu suara cakap "Wei..pukul seronglah".."ok", bila start serong jer.."prannnggggg..""berderai meja tu..memang meja tu jenis tak lekat pada kakinya. Pada mulanya aku tak perasan jari aku dah terbelah..sebab nampak bergaris jer..bila start aku jalan jer..membuak-buak darah kuar dari luka. Apa lagi..tunang aku dah start macam-macam dah dengan ceramah..Hehe.

Cool...rileks..macho..

Dipendekkan cerita..aku duk kat Hospital Serdang dekat 2 jam sebab doktor ada sorang dan pesakit ada berlambak, jari aku dah start membengkak dan last-last pergi klinik 24 jam. 4 jahit aku kena..korang leh bayangkan tak bila jari aku dah membengkak dan keras, doktor cucuk ubat bius..Fuhhh..!!! Masyukk..!!

BBQ terus berjalan seperti biasa..hahaha..pengalaman mengatasi segalanya beb..hero kena kuat..ewah..

4 Comments:

Anonymous Anonymous telah menaip...

oh, gambar ni patut disensor. Violance :P

ku doakan cepat sembuh kalau lum sembuh.

kate hero...

23:18  
Blogger Red Mummy telah menaip...

takper..jauh dari perut.

bayangkan mak orang yg beranak lak. akak kena jahit kat perut, anak pertama, and jahit kat bawah utk anak kedua.

best x best?

Kak Red

11:21  
Anonymous Anonymous telah menaip...

tu kaki byk buat dosa tu...biler dgr jer pukul serong terus exited nak buat..ahahahha....

23:48  
Anonymous Anonymous telah menaip...

afsal tak potong jer??muahahaha....

10:14  

Post a Comment

<< Home