Tuesday, August 14, 2007

Setelah aku diugut..


Tajuk cam gempak je kan..tapi tak gempak mana pun..hehehe. Aku sebenar telah diugut untuk memberitahu jawapan kepada teka-teki ngarut aku yang lepas..walaupun pada mulanya aku nak biarkan jawapan aku diselubungi misteri..tetapi setelah aku teliti dan aku rasa takut dengan ugutan itu..cewahh..Aku ingin memberitahu jawapannya. Tapi segala jawapan yang diberikan adalah muktamad dan takde sesapa leh ubah jawapan aku..tapi jangan risau..aku ada teka-teki ngarut lagi dari yang ni.

Soalan : Apa beza taik hidung dengan pinggan..??Kenapa dan sebab-sebabnya.

Jawapan : Perbezaannya adalah..taik hidung bawah meja dan pinggan atas meja.

Sebab-sebabnya : Cuba korang duk kat kedai mamak cam aku yang spend almost everyday 3-4 jam kat Safiz Hartamas tu..(Tak juga hari-hari..kekadang tunang aku bising gak suruh lepak sejam jer..hehehe..bukan takut..tapi sayang..faham ye sedara-sedari) sampai aku kat meja je..dorang dah tau kitorang nak minum apa dan rokok apa yang nak dihisap..mengarut dah aku ni dengan citer lain.hehehe. Sambil duk lepak tu cuba korang korek hidung korang dan secara spontannya korang akan meletakkan taik hidung korang tu bawah meja untuk membuang bahan kes yang korang keluarkan tadi. Korang takkan selet kat atas meja punya. Korang pun risau kalau kengkawan lain nampak korang selet kat atas meja..dan korang akan selet bawah meja dalam keadaan yang paling kawan korang tak nampak dan cover-cover..Believe It..ahakss.


Sekian Terima Kasih

13 Comments:

Blogger Sue telah menaip...

hahahaha...memang sah teka teki u ni mengarut tanpa batasan...!! huwek :P

12:00  
Blogger UmiMia telah menaip...

Ceh........memang mengarut tahap gaban punya...ni teka-teki ko sorang jer tau jawapan...mana aci bagi teka-teki camni...(untuk makluman..aci dah ada kat sini..dia berhijrah dari india..ok)

12:07  
Blogger Lestat telah menaip...

korang kenala berimajinasi untuk menjawab..benda ngarut..hehehe.

12:17  
Blogger Zana S telah menaip...

umang aiii... mmg tahap mengarut cipan goreng berlada tau.

dgn secara rasminyer.... membuatkan aku lagiiiiiiiiiii takmo pi mkn kat kedai mamak. ceiss....

13:54  
Blogger ceri masam telah menaip...

rasa mcm nak penampor pun ada! hahahahahah! tapi logik memang ada.... setakat hadiah taik idung sepinggan, takyahlah...
har har haru biru hidup aku dibuat dek lestat nie!

14:51  
Blogger Elyn Sani telah menaip...

huh ko nih buat org bengang jer ngan jawapan mengarut ko tu.... sek baik la soklan pun dh state "mengarut" kalo dak mau aku gantung ko kat kedai mamak tu ekekekekek

11:27  
Blogger Miss Nazla telah menaip...

weh ni bukan ngarut lagik!!! saket hati dah nih. ekekek kalo jumpe ni mau ku takik kaki dia nih

15:13  
Blogger Red Mummy telah menaip...

sib baik le aku x anto jawapan...

00:00  
Blogger Miss Nazla telah menaip...

woi lestat. baik anda buat entry len sebelum saya marah ekekekeke

13:20  
Blogger viruspadu telah menaip...

ngeri sungguh jawapannya...

nak membayangkan pun rasa serbasalah... hehehe

14:14  
Blogger ceri masam telah menaip...

cuba jawab;
apa benda yang time dia idup, i nyanyi-nyanyi dan bila dia mati, i tepuk-tepuk tangan i lak sbb dia mati? apakah dia itu?
hadiahnya?
u amiklah hadiah yg you ada tu utk diri u sndiri. keh keh keh!
jawab jgn tak jawab!

16:48  
Blogger Orked telah menaip...

sik bek la kakjie tak suka g kedai mamak....eeeeeeeeeee.weaaakkk!!

15:55  
Blogger MOLY telah menaip...

hahahaha .. siot jek kan jawapan ko nih .. ampeh !! :P

17:47  

Post a Comment

<< Home