Monday, August 20, 2007

Korang nak hadiah tak...??

Selamat pagi dan selamat hari isnin..arini aku ada entry yang ada hadiah lagi nak kasi kat korang. Aku ni penuh dengan kepelbagaian..jadi korang pun kenala pelbagaikanlah juga cara-cara nak jawab benda kat bawah ni ye..entry kali ni sapa cepat dia dapat..sebab hadiah ada satu jer..so sesiapa yang menjawab dengan tepat dan 1st kat emel aku..dia menanglah..senang je. emel aku : tunlestat@gmail.com

19 5 12 1 13 1 20 <> 13 5 14 25 1 13 2 21 20 <> 8 1 18 9 <> 13 5 18 4 5 11 1 .. <> 1 11 21 <> 4 1 8 <> 16 5 3 1 8 11 1 14 <> 11 15 4 <> 14 9 .. <> 1 11 21 <> 14 1 11 <> 8 1 4 9 1 8 <> 4 1 18 9 <> 12 5 19 20 1 20 .. <> 1 11 21 <> 11 5 14 1 <> 5 13 5 12 <> 11 1 20 <> 4 9 1 <> 1 12 1 13 1 20 <> 1 11 21 . <> 19 1 16 1 <> 3 5 16 1 20 <> 4 9 1 <> 4 1 16 1 20 .. <> 12 5 19 20 1 20 <> 8 5 2 1 20.

<> = ruang/space


Kalau nak hadiah..pecahkan dulu kod tu dulu..

Hadiahnya adalah seperti berikut :


Selamat Berjaya

9 Comments:

Blogger Umi Mia telah menaip...

Ahhhh...tak nak aahh antar email tu...CD tak best sgt...takder CD best sikit ker...ek eleh...ayat yang last tu...nyampah ajer....

14:00  
Blogger Jie telah menaip...

alamak.........math ni kakjie lemah sgt ni.... asik ponteng kelas je

15:57  
Blogger Lestat telah menaip...

UmiMia : tanak sudah..duk dendiam

Kak Jie : Sabarjelah kak jie ni..

16:03  
Blogger Zana Sadri telah menaip...

boleh kasik hint tak apa kegunaan nombor itu? hehe... klau takde hint pun koman2 petunjuk yg sengal la.. :D

17:38  
Blogger Lily . Lulu . telah menaip...

aaa .. saje buat pening. nih yg malas nih nak kire kire ...

17:50  
Blogger Miss Nazla telah menaip...

kire? kene kire ke?

18:15  
Blogger Lestat telah menaip...

setiap no mewakili huruf..emel sapa yg sampai 1st dengan jawapan..dia menang.

19:12  
Blogger Fozalin telah menaip...

nih cam lagu ahli fikir jerrr (2x5=10 bla bla bla). bg la hint, leh gak try pikir cam "ahli pikir" huhuh

11:55  
Blogger Erieq telah menaip...

tompang laluuuu....,
hehehe tetibe mcm minat plak
tapi malassssss
adehhh
last sekali tu ayat DIA DAPAT LESTAT HEBAT kan kan kan..,
hahaha hebat yer akuuu

13:47  

Post a Comment

<< Home