Tuesday, August 21, 2007

The Winner is..

Hari isnin aritu aku ada wat entry untuk pecahkan kod apa yang aku tulis..Ramai yang try dan yang terpantas menjawab hanya sorang..ZANA SADRI. So tahniah atas kecekapan anda dan hadiahnya akan menyusul nanti.



Sepertimana yang aku katakan sebelum ni ..aku ada kepelbagaian cara untuk kasik korang hadiah..tapi korang kena tunggula apa soalan yang aku kasik dan korang kenala jawab untuk dapat hadiah tu.hehehe..mudahkan. Sorang dah dapat..anda bila lagi...cam iklan tv la pulak. kepada yang tak dapat menjawab soalan haritu..nanti-nanti adalah soalan lain dengan hadiah yang menarik.

8 Comments:

Blogger UmiMia telah menaip...

iyeh...zana menang..iyeh zana menang.....cayalah...........kena share nih....

14:03  
Blogger Elyn Sani telah menaip...

yahoo.... hhehhehe mak buyung tu menang ek????? nnt CD tu aku leh pinjam gak kat die. cayalah

14:31  
Blogger Orked telah menaip...

lor....lum apa2 dh ade org menang....laju tu mak buyung tu

22:09  
Blogger Red Mummy telah menaip...

aku rasa ko nak ym si zana tadi kan

ke smlm..
tp dok ter ym mak merah

ye dok?

23:40  
Blogger MOLY telah menaip...

saya menantikan lagi soalan dari encik. saya nak menang hadiah jugak, tapi hadiah yg menarik

heheheh :D


anyway, congrats kak zana ;)


ape jawapan nyeeeeeeeee ?

12:54  
Blogger Lestat telah menaip...

Kak Red - Anda hebat.salah tekanla kak..ahakssss

Lily Lulu - Ko tanya kat kak zana ye..

16:11  
Blogger Zana S telah menaip...

tehehe... jawapan nyer akan menyusul kendian bersama present itu.. :D

09:56  
Blogger Miss Nazla telah menaip...

dude ape jawapan nye. bgtau la. ekeke

02:27  

Post a Comment

<< Home