Friday, May 30, 2008

Lagu seterusnya..

Setelah lagu burung tiong tu rasa-rasanya Cik Meen kita yang betul, kita sambung lagu yang lain pulak. Aku cuba ingatkan satu lagu yang aku asyik duk nyanyi sekarang..ingat-ingat lupa la, tapi adala sikit sound dia yang betul. Tapi tak lupa juga pada Cik Angel yang menyamar telah meng"compose" lagu Burung Kakak Tua kat bahagian komen. Tajuk lagu ni memang aku tak ingat..tapi aku rasa ada yang orang akan ingatkan untuk aku kot..hehehe. Lestat..nyanyi..ehem..ehem..

Tajuk : Memang tak ingat langsung..

Indahnya aku rasa
Di atas puncak gunung
Ku lihat di lembahnya
Berbalam kampung-kampung

Dinginnya aku rasa

Di atas puncak gunung
Nyaman sungguh selesa
Buat aku termenung


Berjumpa kita lagi di masa yang akan datang..dengan lagu yang seterusnya.

9 Comments:

Blogger UmiMia telah menaip...

ishk..tajuk lagunya dah tentulah..'Di atas puncak gunung' dah terang2 asyik ulang tu tiap rangkap...hahahahaah

14:40  
Blogger Lestat telah menaip...

Umimia - hahahahaha...ye tak ye jg kan.

16:02  
Blogger nanonano telah menaip...

music puhlissss..
klu x,susah nk aim lagu mane..
lirik tu cm biase tgk..
hihihhi

17:41  
Blogger Madam Shah telah menaip...

Lirik dh ada, lagu dia mcm mana eh? nyanyikan sket buleh?
hehehe..:)

20:12  
Blogger Lestat telah menaip...

nanonano - ni yg den letih nie.mmg lgu dia pun ingat² lupa

Nanacun - jawapan anda sama dengan nanono..huhuhu

21:06  
Blogger meen telah menaip...

alamaaak..lagu ni mmg confirm tak tau la lestat..

next song please..hihi

22:05  
Blogger mummysyafie telah menaip...

no blog buat kuiz lagu ke lestat?

salam kenal..

09:31  
Blogger Zana S telah menaip...

ada jugak yg particular ek. hahaha
lawak la hang nie.. aku pun dok ingat lagu2 nih.

lagi2 lagu zaman skolah rendah. mmg fail lor...

14:00  
Blogger MOLY telah menaip...

haa .. lagu ape nih tat ..
x paham aku
:P

13:30  

Post a Comment

<< Home