Thursday, May 29, 2008

La..la..la..la..la..la..la..

shhhhh...bisingla.

Entri yang lepas korang dah baca kan..aku pun sendiri tergelak juga tau..komen-komen dari korang suma best-best lak.hehehehe. Entri yang ni aku takdela nak citer pengalaman lawak aku lagi sebab takde lagi yang berlaku..kalau ada pun yang biasa-biasa jer.Aku sebenarnya tak bizi untuk update blog aku ni, cuma aku kekeringan idea nak tulis apa, kang aku tulis ngarut, tak best nak baca. so arini aku nak mulakan satu benda yang aku rasa agak menarik bagi aku..iaitu

MENGINGAT LAGU-LAGU MASA SEKOLAH DAN UNIVERSITI

bukan tiru cerita jangan lupa lirik tu tau..tapi aku rasa..aku akan lupa juga 2 atau 3 baris lagu tu sebabnya aku cuba try ingatkan tanpa cari kat mana-mana. Ok, aku mulakan dengan lagu yang aku rasa mungkin budak sekolah sekarang tak nyanyi dah. Dengarkanlah..


Burung Tiong

Aku burung, burung tiong berperi
Hidup didalam sangkar ku ini
Suaraku seperti manusia
...............................<- Aku tak ingat apa dia.

Chorus :
Aku burung, burung tiong
Sungguh pandai menyanyi
Aku burung, burung tiong
...............................<- Konfem aku fail dalam cerita jangan lupa lirik.hahahaha

** Kalau ada kengkawan yang ingat..mehla nyanyi bersama-sama saya. Kalau korang rasa susunan lagu pun songsang..unsongsangkanlah yer..

5 Comments:

Blogger meen telah menaip...

Suaraku seperti manusia..
Berperi dan bertanya siapa ( tak sure jgk actually tapi meen ajak budak2 nyanyi lirik camni la heheh )

aku burung..burung tiong..
sungguh pandai berperi ( yg ni rasa confirm betul hihi )

ps:hihi best gak main ingat2 lagu lama ni lestat..so next song please..hehe

00:16  
Blogger MOLY telah menaip...

wahhh .. lupa lirik sudah !!
hehehehe ~

02:21  
Blogger The Author telah menaip...

tak hengat....yang gue hengat is Burung Kakak Tua...
Hinggap Di Jendela...
Aku Sudah Tua...
Lirik Pun Sudah Lupa...

Letchum..Letchum..Ooh La La..
Letchum..Letchum..Ooh La La..
Letchum..Letchum..Ooh La La..
Burung Kakak Tua...

10:58  
Blogger Y u Z z 9071 telah menaip...

lagu burung kakak tua..pernah la dgr..

burung tiong tak berapa perasan

11:34  
Blogger Arin telah menaip...

phewww..aku mmg tak hengat lagu nih..

10:31  

Post a Comment

<< Home