Thursday, November 20, 2008

Apa..aku kena tag?

Ya Lestat..engkau telah di tag..tahniahlah.

Bedebah..

Entry ini mungkin mempunyai ayat yang agak menjengkelkan anda dan jiwang sikt..jadi yang kegelian..baca tanpa ada perasaan..ngeh ngeh ngeh.

7 Ciri wanita idaman Lestat

Hmm..susah aku nak senaraikan. Sebabnya nanti kalau "The Wife" baca entri ni, dia kata " amboi..senaraikan ciri-ciri wanita ye".Kena cubit..dah merah peha kanan aku..peha kiri lak jeles."Yang..belah kiri lak".

Apa yang ikhlas aku cakapkan, "The Wife" aku yang seorang ini..SEORANG..mempunyai hampir semua..HAMPIR..ciri-ciri wanita idaman aku..kalau minta 7, aku ada lebih dari itu.

Love You So Much wahai Isteriku, Teman Sejiwaku, Sahabatku dan Teman Beraduku.

7 Wanita yang pernah Lestat minati sepanjang hidup

  1. "The Wife"
  2. "The Wife"
  3. "The Wife"
  4. Kenalah sebut nama "The Wife" dulu walaupun Lisa Surihani penjadi pilihan.hehehe.
  5. Tun Siti Hasmah - Tengok dia jaga Tun camner. Sampai la ni..
  6. Gadis-gadis Bond
  7. Annika Sorenstam
  8. Maria Sharapova
7 Perasaan sekiranya keluar dengan seseorang yang Lestat minati

Soalan yang sukar..huh.

Syok sangat..sangat..sangat.Semua yang Lestat dan "The Wife" buat..semua syok sangat..sangat..sangat.

7 Barangan / sesuatu istimewa yang mungkin Lestat hadiahkan pada pasangan Lestat

  1. Anak
  2. Kasih Sayang
  3. Cintaku padamu
  4. Microwave, Peti Ais, Mesin Basuh Automatik 9kg, TV dan sebagainya.
  5. Kawan buat awak tersenyum
  6. Suami yang boleh tolong picit kaki bila sakit waktu mengandung anak kita.
  7. Kawan mengigau dan esoknya boleh gelakkan Lestat..nakal.
7 Lagu yang akan Lestat nyanyikan untuk pasangan Lestat

  1. How do I,Get through one night without you?
    If I had to live without you,What kind of life would that be?
    Oh, I...I need you in my arms, need you to hold,
    You're my world, my heart, my soul.
  2. Wajah Kesayangan Hamba - Hail Amir
  3. Salam Rindu - Tipe X
  4. Tidurlah - Naif
  5. Piknik 72 - Naif
  6. Lelaki Ini - Anuar Zain.huhuhu.
7 Rakan yang Lestat tag dan mahu mereka buat PERIHAL 7 ini

  1. Che Det - Kalaulah dia jawab tag ni..akulah manusia yang paling best.

9 Comments:

Blogger ceri masam telah menaip...

chedet kau suruh jawab tag kau ni?
haiyayayaya!

kalau dia buat, aku salute kau seribu kali!

imagine kalau dia betul2 buat, best kan? hehehe i mean, the other side of him :)

09:52  
Blogger UmiMia telah menaip...

kahkahkah....ha'ah..kalau che det yang jawab....apa ko nak..aku bagi..hahaha...

12:37  
Blogger Precious S. telah menaip...

huiyo!
lelaki ini!
haha.


p.s yer lestat.
suda lm singapore tdk dilanggar vampire!
=P

01:43  
Blogger Miss Nazla telah menaip...

barangan istimewa,

Kawan mengigau dan esoknya boleh gelakkan Lestat..nakal.


hahahaha lawak geng!

02:08  
Blogger Liza Ramlee telah menaip...

kalo lar betul dia buat.. ping me yer.. heheheh..

20:04  
Blogger Miss Nazla telah menaip...

saya tag anda pulak
hahahha

01:21  
Blogger meen telah menaip...

hahah..sekarang semua the wife..the wife..the wife...nanti esok2 tambah the baby..the baby..the baby plak

12:38  
Blogger Elyn Sani telah menaip...

huhu x brani nk listkan pasai wife sendiri ekekekek

16:42  
Blogger Y u Z z 9071 telah menaip...

bertuah bini dpt suami cam lestat

12:10  

Post a Comment

<< Home