Wednesday, December 31, 2008

Happy New Year dude..

lalalalalala....


Setiap kali tahun baru a.k.a New Year datang..mesti setiap orang ada azam masing-masing.Aku pun ada azam juga tapi aku berjaya menguburkan azam-azam aku yang lepas dengan jayanya.Antara azam-azam aku yang telh berkubur adalah seperti berikut :

  1. Berhenti merokok - Azam ni dah bertahun-tahun aku buat dan asyik berkubur jer.
  2. Kuruskan badan - Ya..ini azam yang tetap berkubur dan mungkin lenyap begitu sahaja.
  3. Nak tempah suit - Tak pernah-pernahnya aku singgah ke kedai kain nak buat suit.
  4. Beli kasut Salvatore Ferragamo - Hmm..ongkosnya masih kurang.
  5. Visit Venice - Asyik ke Indonesia jer aku sampai.
Ada banyak lagi azam-azam yang aku lenyapkan.Tapi tak salah kalau aku berazam dan tak salah kalau aku separuh jalan jer..heheheh..bukan aku tak kuat semangat tapi aku lemah semangat.hahahaha.Anyway my kawan-kawan berazamlah semoga sihat tubuh badan dan mampu beribadat padaNya.Amin.

Nah..aku kasi bunga api..

Pom..pom..pom..pom..tebabom..pom..

p/s : bunga api yang aku kasi tu memang tak nampak.kalau nampak..korang hebat.

4 Comments:

Blogger en_me telah menaip...

hi akak ittewww.. selamat tahun baruuu

17:23  
Blogger meen telah menaip...

opocot mak hang!! ko dah takdak benda lain nak kasi ke lestat?? tak nak..tak nak bunga api! kang kena heart attack asyik terkejet kebabom je haha..

anyway dude..happy new year 2009 and may it brings you more joy and happiness...

selamat berazam..ahaks

17:44  
Blogger ceri masam telah menaip...

woit!
selamat tahun baru!

azam?
lupakan.. hehehe

21:16  
Blogger MOLY telah menaip...

samat tahun baru tat !!

aku doakan semoga azam ko tercapai ...

Insya-Allah
:)


*eh .. aku nampak la bunga api tuh :P

13:08  

Post a Comment

<< Home