Thursday, December 04, 2008

Mari menjawab Tag yEllayEllyyEllo

Fuh..fuh..fuh..hish.berabuk sikit blog aku kali ini.

Aku telah diserang tag oleh seseorang yang aku kenal dalam arena blog ini.Sebagai tanggungjawab terhadap blog aku ini,aku tidak akan menghampakan dengan tag ini..terimalah.

7 Fakta Tentang Lestat
  • Lestat adalah seorang LELAKI.
  • Lestat sudah berkahwin dan bakal dapat anak.
  • Lestat suka makan makanan..bukan batu atau kayu dan sebagainya.
  • Lestat suka warna hitam dan juga biru
  • Lestat tak kenal warna..bukan tipu tapi kebenaran.
  • Tinggi Lestat 6 kaki tepat.
  • Berat Lestat 100kg..ringan jer.
7 Perkara menakutkan Lestat di dunia
  • Tak dapat pergi Mekah.
  • Tengah malam naik The Motor..tayar pancit.Tengah hutan,bukan takut..tapi takde spanar nak tukar tiub motor dan juga takde pam nak pam.
  • Mimpi yang menakutkan.
  • Tangan terkepit pintu..biru tau tangan aku.takooott.
  • Demam denggi.
  • Bila duit gaji habis dalam masa 36 jam.
  • Bila tengah-tengah makan nasi lemak..terjumpa lipas dalam sambal dia.Kalau nak tau kat mana aku makan nasi lemak tu..pandai-pandailah korang cari aku bertanya.
7 Lagu buat masa sekarang
  • Naif - Tidurlah
  • Supergrass - Feeling Alright
  • Fool's Garden - Suzy
  • The Primitives - Crash
  • Nancy Sinatra - Bang bang..(my baby shot me down)
  • Keroncong Hujan - Ost Mukhsin
  • Metallica - Call Of Ktulu
7 Perkara selalu disebut - Kebanyakannya dalam loghat Perak.
  • Mane maunya bang..
  • Gile kamu..
  • Tumpor aku..
  • Hish..aku tampor kang.
  • Hurrmm..haram.
  • Ye..bang.
  • Ye..Dato.
7 Perkara yang amat bernilai
  • Islam..yang ada dalam diri aku.Alhamdulillah.
  • The Wife.
  • Anak aku yang bakal lahir.
  • Mak Bapak aku dan juga Mak Mertua aku.
  • Adik adik aku dan juga Adik Ipar aku.
  • The Motor..kalau takde dia..tak pergi kerja aku.
  • Budi bahasa.
7 Pertama kali dalam hidup Lestat
  • First time hidup di dunia.
  • First time jadi budak-budak.
  • First time jadi remaja.
  • First time jadi dewasa dan meningkat usia.
  • First time jadi Suami.
  • First time bakal jadi Abah.
  • First time kepada First time yang akan datang lagi.
7 Orang bertuah sambung tag ini
  • Seperti tag-tag yang sebelum ini..aku perlukan Che Det untuk jawab tag ini.Kalau dia tak jawab, aku takkan sambung tag ini..cayalah Lestat.

10 Comments:

Blogger Arin telah menaip...

apa kata kat comment box che det..ko cakap "tun,anda di tag.."..hehehhe...

13:50  
Blogger ceri masam telah menaip...

eh lestat, last friday aku lepak tengok siaran langsung semayang jumaat kat rtm1.
aku tengok tun lepak semayang kat kiri masjid (kanan kalu ikut kamera)...
masa tu, aku pikir dua je.
satu, tun nie memang low profile betul skrg nie dan
dua, ini jadinya bila kita jadi org biasa semula.
ada dua bodyguards dia kiri kanan...
cuma aku respek dan ada sedih...ntah

tun is a great person.
dan dia sedar, dengan duduk bersemayang di mana2 pun tetap sama di sisiNya...

cool ya amat!

14:04  
Blogger Lestat telah menaip...

Arin - aku dah hantar..tapi comment aku tu ntah yang keberapa ribu riban ntah..hehehe.

One Love - Tun mengerti bahawasanya diri Tun tetap kerdil disisiNya.Tiada kuasa lain didunia ni.1 bodyguard jer..yang satu lagi mungkin tukang teman jer.

15:57  
Blogger Miss Nazla telah menaip...

hah lupakan hal che det, lupakan hal suh che det jwb tag ni

masalah disini

no 7 punye first time tak bole diterima


hahahhaha

00:40  
Blogger ceri masam telah menaip...

lestat, selamat hari raya aji untuk kau dan isteri :)

10:28  
Blogger Sue telah menaip...

Congratulation for ur new baby!!! mesti comei kan????

12:42  
Blogger Arin telah menaip...

lestat!tahniah!
dah jadik bapak ko ek..

15:18  
Blogger ceri masam telah menaip...

TAHNIAH!
ANAK PEREMPUAN YG AKU PSTI SGT COMEL!

DAN KUAT TIDOR!!!
HA MACAM BAPAKNYA...

sori aku tak online ym...
tetiba nampak ada mesej kau!

cool! kim salam peluk cium buat the baby gal :)
dan semoga maknya cepat sihat!

22:13  
Blogger meen telah menaip...

eyh..dato dah dapat baby gurl ke? Congrats! Terus lupa nak komen apa pasal tag tu..hehe lupakan..lupakan..yg penting wish tahniah dulu. Nah..meen kasih teddy PINK kat the baby

13:59  
Blogger nanonano telah menaip...

yeay yea yeayy..
tengah menunggu hari da.
smoga ibu & ank slamat
:)

15:28  

Post a Comment

<< Home