Monday, December 15, 2008

Nur Najwa Areanna

Maksudnya : Cahaya yang berbisik-bisikan dalam kehidupan yang sempurna.

Alhamdulillah, aku dan The Wife telah dikurniakan seorang anak perempuan seberat 3kilo dan dilahirkan pada pukul 2124hrs 13 Zulhijjah 1429 bersamaan dengan 09122008.

Nama yang diberi ada NUR NAJWA AREANNA BT HADI.Nama anak panjang tapi nama bapaknya sekadar 4 biji huruf jer.nak buat macam mana kan..dah nama bapaknya begitu.

The Wife mula terasa sakit-sakit pada pukul 1515hrs pada Hari Raya Aidiladha haritu dan kebetulan masa tu aku dan The Wife tengah gi jalan-jalan untuk ke Gombak rumah ayah ngah The Wife.Betul-betul kat jalan Parlimen..The Wife kata perutnya sakit dan aku apa lagi..gelabah habis waktu tu dan terus pecut balik ke hospital dimana aku daftarkan untuk bersalin.Habis semua orang dari Jalan Kuching,Highway PLUS aku hon dan aku marah.Budak kutip tol pun kena tempias kecuakan aku..hahahaha.Sampai je kat Putra Medical Centre(PMC),terus masuk wad dan Dr datang cek.Dia kata cuma contraction minor.Stay di PMC 1 hari dan pukul 1730hrs The Wife telah menunjukkan tanda-tanda nak bersalin.Masuk labour room dan lahirlah anak aku yang aku tunggu selama 9 bulan.2 minggu awal dari date yang Dr kasi sebelum ini.

Kini Lestat seorang bapa dan kena memikirkan hendak beli susu anak daripada membeli sepasang kasut jenama Skechers..hehehehe.


Berumur 2 jam


Berumur 2 hari

17 Comments:

Blogger viruspadu telah menaip...

tahniahhhhhhh

comel sgttttttt

15:46  
Blogger UmiMia telah menaip...

Congratulation...sebijik muka maknya ha......ingatkan nak bg nama Nurul Adha....tapi cantik nama dia...suka yang Areanna tu....

16:02  
Blogger nanonano telah menaip...

yeay !
baby gurl..
sgt somel..
name pun cantek,
tahniah..

p/s: muke mummy die ek..
:p

16:05  
Blogger Arin telah menaip...

nama cantek...comel..selamat berpantang to The Wife..

16:44  
Blogger ceri masam telah menaip...

hehheehheh!

jangan lupa pesan2 aku tuh ha!
hahahhahahahah

comel!!!
cer tolong gigitkan untuk aku pipi anak kau nih! hahaha

16:50  
Blogger The Author telah menaip...

Congratulations! Tahniah...

And yes...selamat berpantang to the wife..& selamat berjaga malam to the hubby..

:-P

19:20  
Anonymous Anonymous telah menaip...

tahniah...wah...sonok lah dah ada zuriat.

anak..penawar hidup.

21:24  
Anonymous Anonymous telah menaip...

Tahniah, slmt mnjalani kehidupan sbg ibubapa.

My turn pun x lama lg, insyallah next month.. hehehe

22:00  
Blogger meen telah menaip...

congrats utk the hubby and the wife di atas kelahiran the baby areanna yg comel dan gebu itu..

sesungguhnya daku cemburu..huhu

22:04  
Blogger MOLY telah menaip...

alahaiii ..
comeynya anak ko tat oi ...
sepet macam mak nya

congrats !!!!!!
mesti senyum x sudah kan ???
:D

sorry aku x sempat nak reply sms ko send ari tuh ....

22:09  
Blogger azfar telah menaip...

Bro! Tahniah. ALhamdulillah semua dah selamat.

10:33  
Blogger Sue telah menaip...

alahai tomeinye dak kecik tu....tahniah dari kak sue!!!! Namanye indah sangat....kiss her for me ek....

11:56  
Blogger Elyn Sani telah menaip...

muah.... muah..... tuk si kecik tau.... bkn tuk bapak nyerr kang x pepasal aku kene pelangkung ngan si wife!!!

seb baik aku smpt courier brg tu.... kalo dak x pepasal ko kene beli plak!!! sorry ekkk

tahniah!!!!

13:08  
Blogger Zana S telah menaip...

tahniah2... cantik nama anak. suka nama najwa tu.

pasnie selalu2 kan la letak gambar najwa k?.

16:29  
Blogger Zue Haizar telah menaip...

waaaa.. tahniah ekk! :D

13:56  
Blogger mummysyafie telah menaip...

taniah erkk...comel la..skrg ni dah jadi papa n mama..

08:40  
Blogger Lestat telah menaip...

viruspadu - terima kasih.

umimia - terima kasih..nak letak dah tapi opah dan neneknya tak kasi..

nanonano - aah..ikut muka maknya.kita dia ikut jenis darah jer.

Arin - Terima kasih.nama tu dah cari sejak dia dalam kandungan 3 bulan lagi.

one love - aku dah tlg gigitkan..dia nangis.

^AnGeL iN DiSguiSe^ - setiap awal pagi aku telah..DIKEJUTKAN..ulang taip DIKEJUTKAN.

kujie - terima kasih kakjie..memang penawar..balik keje.hilang letih.

nanacun - aku,the wife and the baby najwa doakan semoga selamat.amin.

meen - wah ko cemburu ye meen tgk aku ada the baby najwa areanna.

lily lulu - takde masalah lily..mcm anak cina kawan2 aku cakap..hahaha.

Azfar - Terima kasih bro.

MyHeart - dah kiss..dia tanya sapa yg suh kiss..hikhik.

Elyn - Bedebah..kenapa kiss tu bukan kat aku..hahahah..terima kasih beb kasi brg tu.

Zana S - Insyallah.

Zuriko - Terima Kasih.


mummysyafie - yezza..dah tukar title dah.

11:28  

Post a Comment

<< Home