Wednesday, January 27, 2010

Kelantan vs Negeri Sembilan

Aku ada sorang kawan dari Kelantan yang kahwin dengan orang Negeri Sembilan.Kerja dia tiap-tiap minggu kalau takde apa-apa, akan balik ke Seremban rumah mak mertua. Kadang-kadang balik juga ke Kelantan.Nak dijadikan cerita..

trutt..trutt..trutt..trutt..trutt..

aii..tak angkat.

trutt..trutt..trutt..trutt..trutt..


Bro Abe : Haluuuuu..
Aku : Gila lambat angkat telefon.Kau buat apa?
Bro Abe : Aku dalam jamban bro. Tengah..hehehe..Kalau angkat malu bro.
Aku : Ceh..apa plan hujung minggu ni?
Bro Abe : Eden nak koba, eden minggu ni balik sembe.
Aku : Sembe...?apa Sembe tu.
Bro Abe : Serembanla
Aku : Aduhh..Sombanlah. Sejak bila pulak Somban jadi Sembe.hahahahahaha
Bro Abe : Kau gelaklah..gelak kuat lagi
Aku : hahahahaha..Sembe..hahahahaha..Sembe.

** Takde orang Kelantan dan orang Negeri Sembilan yang terlibat kecuali kawan aku diatas.

3 Comments:

Blogger Ibu Ammar telah menaip...

haha, lawakz

20:56  
Blogger Mohd Fazil Hashim telah menaip...

eden pun tak terfikir pasal Sembe tu...hehehe

21:00  
Blogger AcanCapik telah menaip...

polik lak bunyi eh sembe tu. hehe...

21:03  

Post a Comment

<< Home