Tuesday, October 20, 2009

Mari Melanggar Neng

Cerita ni berlaku sebelum bulan puasa yang lepas..cerita lama tapi masih aku ingat.

Kalau korang biasa di area Cahaya Suria atau lebih tepat lagi dekat area Puduraya..mesti korang terbayang orang ramai yang melintas sana dan sini.Dorang ni main lintas ikut suka jer..tak kira laluan tu tengah lampu hijau ke,kuning ke,merah ker..memang dorang akan lintas.Dorang kuat,umpama Hercules dan kebal macam orang jual ubat kuat dekat Chow Kit.

Aku masa tu tengah menunggang The Motor nak pergi Cahaya Suria.Aku nak u-turn kat trafik light kat depan Petaling Street.

Semua situasi berlaku lebih kurang 3-4saat je..pantas.

Masa aku sampai kat depan Menara Maybank,aku dah nampak segerombolan manusia tengah berlari-lari bapak kat depan aku.Lampu tengah hijau,aku hon,aku hon lagi..semua manusia kosong meninggalkan ada seorang neng yang baru melintas.Dengan seluar jeans lipat takat lutut,baju ketat nampak nipple,pakai cekak..bajet lawa..dia melintas ala..ala ayam baru kuar reban.Bila aku hon je..dia macam teragak-agak..nak kedepan atau kebelakang..kedepan atau kebelakang..sekali dia kedepan korang tau..depan The Motor.Korang bayangkan bagaimana aku menekan brek The Motor sekuat hati dan sehabis jiwa dah nak mengelak neng tu..sekali dummmm...

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..............

Tayar depan The Motor melekat kat kaki kanan neng tu.Dia jerit macam nak menangis dan menggosok kaki kanan dia.Takdela luka-luka cuma ada kesan melecet sikit kena tayar,tak terlentang pun neng tu,memang aku sempat brek dan terlanggar kaki neng tu.

Aku : Yang ko lintas masa lampu hijau buat apa?
Neng : sob..sob..
Aku : Aku dah hon..ko lintas juga buat apa?
Neng : sob..sob..
Aku : Kau bisu ker?
Neng : Geleng kepala.
Aku : Macam-macamla.pergi balikla.
Neng : Angguk.

Aku pun blah..bukan salah aku.Neng tu pun blah juga sambil gosok kaki dia.Adala 2 3 bangsa dia duk berdiri cekak pinggang,konon nak tolong tapi tak tolong pun,nak eksen pada aku kot.Tak pun nak tunjuk hero depan neng tu marah-marah aku..takde pun..Pigidah..

4 Comments:

Anonymous Anonymous telah menaip...

HAHAHAHA..

KALAU NENG TU BERJALAN TERKEDIK2 MCM AYAM KELUAR, TAKPE.. JGN MCM AYAM BARU KELUAR DR RUMAH LAMPU MENRAH SUDAH. HEHEHE

18:01  
Anonymous BudakMisteri telah menaip...

Ingin mengetahu kisah misteri,pelik tapi benar? sila lawati di blog ini http://mysterygraphy.blogspot.com

16:20  
Blogger Aidi-Safuan telah menaip...

haha...selamber langgar. orang jalan kaki mane salah la.

15:31  
Blogger Lestat telah menaip...

Aidi - Bro,aku tengah lampu hijau dan lampu melintas tu merah.tapi dia jalan bro.terpaksa langgar.

15:32  

Post a Comment

<< Home