Tuesday, October 06, 2009

Aduhaii..

Masyallah..lama sungguh aku tak bercerita dalam blog aku ni.Silap²,siapa yang rajin baca sebelum² ni,mesti dah tak baca blog aku ni.Kalau korang masih ter'click' blog aku ni.terima kasih banyak².

Aku sibuk sejak 2 3 bulan yg lepas,macam² aku nk kena setelkan dan aku sendiri takde masa untuk update.Yang cuma aku sempat masukkan,gambar ucap selamat berpuasa.Raya punya pun takde aku masukkan.Aku rasa tak lambat sangat aku nk ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri,Maaf Zahir dan Batin.

Dah lama aku tak bercerita..maka aku akan start cerita pada korang apa yang berlaku selama aku tak berblog.Ceritanya mungkin berturutan dan juga bersambung².Maka korang akan menikmati cerita² yang ada to be continued..

Aku taknak citer sekarang..tapi aku akan keluarkan cerita pada keluaran akan datang.Posting yg ini cuma nak mengatakan pada korang yang aku masih ada untuk bercerita.

Aku akan cerita pasal Bangla dan Pintu.

p/s: Aku sentiasa ada masalah dengan bangla.

1 Comments:

Anonymous meen telah menaip...

aduhaiiiiii...update 4 kali setahun ka lestat???hahhah

weiii..meen dah private blog..kalau teringat2 nak menjenguk, kasi la email add..send ke bz_meen@yahoo.com

selamat hari raya beb

15:11  

Post a Comment

<< Home