Thursday, June 18, 2009

Transformers : Revenge Of The Fallens

Transformers ni aku tengok masa aku kecik dulu.Sanggup ponteng mengaji sebab gilakan robot boleh tukar-tukar ni kat TV,dulu hanya kartun biasa dan Bumblebee adalah sebuah kereta Volks Wagon(baca Wolks Vagon).Memang aku tergila-gilakan robot ni.Aku minta juga pada bapak aku nak Transformer..tapi dia bagi buku matematik dan buku bahasa inggeris daripada dia kasi Transformers.Itu semua kenangan aku masa zaman kecik-kecik dulu.Banyak kartun yang aku minat macam Voltron,Thundercats,He Man,Captain Robot,Captain Planet dan yang paling aku minta adalah Ultraman.

Kalau masa dulu aku takleh nk ada Transformers..kini aku leh menjadi dorang, korang boleh create muka korang jadi macam Transformers.Trylah :

JADILAH TRANSFORMERS PILIHAN ANDA

Ini hasil Transform aku kepada Transformers


4 Comments:

Blogger kung tau telah menaip...

cawat sampai terkeluar..perati betulĀ³..

22:26  
Blogger Lestat telah menaip...

azwar ansory - hahaha..aahla.tapi tak nampak aku punya.hahaha

11:26  
Blogger DzuLagiL telah menaip...

salam ziarah...

15:58  
Blogger Y u Z z 9071 telah menaip...

bila hadiah nak send...

dah berbulan bulan menang..

huhu sedihhh....penat tau jawab kuiz

16:51  

Post a Comment

<< Home