Monday, January 18, 2010

Kenapa ?

Masa aku muda remaja dulu,lebih kurang umur 20 tahun. Masa tu tengah study,duit loan banyak lagi,esok nak periksa..malam ni habiskan empat bulan punya study,ngorat,makan itu ini,hiburan sana sini,tido lambat bangun pun lambat dan macam-macamla lagi aktiviti yang menarik masa study.Korang pun silap-silap takleh nak lupa masa zaman korang study dulu melainkan korang ada kisah hitam yang gelap...eh !!.

cukup Lestat..cukup.jangan teruskan.

Baiklah..

Aktiviti yang paling menarik masa study aku dulu adalah pergi jalan-jalan.Merata berjalan.Tapi tak macam yang study kat luar negarala.Dengar-dengar pergi Paris,Barcelona,Europe.Eksyen..!!

Macam aku..pergi Tampin,Kokdiang,Kg Melayu,Machang,Kajang.Ok what..??

Kes yang berlaku ini masa aku dengan kawan-kawan pergi majlis perkhawinan Lecturer aku.En Surjan (taktaula hidup lagi ke tak dia) dekat Melaka.Lepas setel makan semua, semua dah panas bontot nak pergi jalan-jalan.Sebelum pergi jalan-jalan kenala isi minyak kereta,tak pasal-pasal nanti menolak dalam Bandar Melaka.

Ejam : Woi..dah siap suma?
Mazwan : Dah..
Ejam : Ok jom.Kita pergi masjid dulu.
Mazwan : Kenapa pergi masjid,bukan nak pergi Bandar Melaka ke?
Ejam : Eh..bodoh.Pergi masjid nak sembahyangla..takkan sembah tokong.
Mazwan : vavi ko ejam

Yang atas semua tadi tu..penambah perisa..yang bawah je sebenarnya cerita.hehehe

1 Comments:

Blogger Zana S telah menaip...

bagus ada kawan cenggini! :D

01:07  

Post a Comment

<< Home