Monday, March 26, 2007

AmbigrammargibmA


Korang pernah dengar pasal ambigram tak? Tak pernah? takpe..meh aku ceritakan apa tu ambigram..gambar yang kat atas tulah ambigram..kalau korang leh baca apa yang tertulis kat atas tu..korang memang "TELAH" menggunakan kedua-dua belah otak korang atau korang adalah salah sorang pelukis atau peminat ambigram..dari ikut pemahaman aku..ambigram adalah salah satu seni lukis yang memerlukan minat yang mendalam sebab nak men"design" rekabentuk yang nak dibuat pun pening sungguh..aku dah tengok camner dia terpusing-pusing nak cari "angle" yang leh reka design kat atas tu..anyway, yang design ni sepupu kawan aku.
Masih tak dapat baca lagi..mungkin korang dapat baca sikit kan? pelan-pelan ye..
**Hint - Ambigram ni..kalau diterbalikkan pun perkataan yang sama akan tertulis
Kalau korang nak penjelasan lebih lanjut tentang ambigram ni..korang leh klik kat link yang ada kat senarai kengkawan aku..cari kat situ nagfa dan korang leh peningkan dengan macam-macam lagi ambigram yang ada dalam tu..dia duk Singapore.
Selamat Memeningkan kepala..layan..
(Jawapan ambigram kat atas tu nama aku dengan tunang aku - Rosmana&Hadi)

1 Comments:

Blogger Red Mummy telah menaip...

nampak sgt akak guna otak kanan? eh kiri?

ko tau akak nampak apa sekali imbas?

PONTIANAK

eiii x leh arap tol akak ko ni kan..

00:24  

Post a Comment

<< Home