Thursday, April 12, 2007

Mr.A terkena lagi..lantaklah..

Assalamualaikum dan salam sejahtera..dah macam YB nak start berucap gayanya..hehe..

Dah lama aku tak topup blog aku ni..Al maklumlah..bizi ke sana dan ke sini..buat kerja-kerja amal.

Korang ingat lagi kan cerita pasal Mr. A yang nak bertanding dalam blog aku yang lepas..haaa...aku ada cerita pasal Mr.A lagi kali ni..

Ceritanya...

Lokasi : Kedai makan
Masa : Petang..ala..ala di tepi pantai
Suasana : Ramai..penuh satu meja

Mr.A : Kak..oo..kak..nak order makanla kak
Kak : Kejap ye dik..
Mr.A : Ok
Kak : Ye dik..nak order apa dik.
Mr.A : Ha..korang nak makan apa..makanla.
Kitorang
: Ok..Mr.A
Mr.A : Kak..bagi saya bihun goreng taknak sayur ye kak..taknak sayur tau..
Kak : OK dik..Eh !! bukan awak sepatutnya vegetarian ke..takleh makan daging kan
Kitorang
: hahahahahahahahahahaha (gelak habis-habisan sampai pancit stamina)
Mr.A : (Terkebil-kebil macam cicak tertelan ubat gegat..)


Mr.A..Mr.A..terkena ko lagi...hehehehe

0 Comments:

Post a Comment

<< Home