Thursday, April 19, 2007

Motor baru aku..yeayea

Setelah aku membonceng motor aku yang lama..aku telah meng"upgrade"kan pacuan dua roda aku..dari yg CC kecik ke CC yang besar sikit Ingat nak cari yang laju sikit..tapi duk pikir-pikir balik..takyahlah..umur dah meningkat ni..pelan-pelan dahla..kalau ikutkan hati, mau cari yang berdesup pergi..takpe hati..nanti aku kasi chance yang lain k. (Terima Kasih Anas)

Dulu aku ni merempit juga..tapi taklah se"extreme" budak-budak sekarang..gila hebat zaman dorang dengan zaman kitorang merempit dulu..tapi ada benda yang dorang kekadang takleh nak wat macam kitorang dulu..hehehe..tapi kekadang..tengok jalan clear sikit jer..layankan juga..hilangkan rasa rindu.

Aku rasakan kalau duk kat KL ni..nak mudah kesana-kesini dan parking tak berbayar, pakai pacuan dua roda je yang efektif..itu pendapat aku..tapi yang berkereta..takpelah. Itu cuma alasan je..kan? cuma bila hujan jela takleh nak elak..dahla aku ni jenis malas nak bawa baju hujan tu..bukan apa..leceh..shhhh..ni kalau tunang aku tau cakap camni..mau bising dia..sayang dia kat aku.hehehe..

Ntah hari apa pulak aku nak topup lagi blog aku ni..aku bizi sangat..kalau ada masa..aku topup k.

Layan..

1 Comments:

Anonymous Anonymous telah menaip...

naik motor xyah bayar tol, bleh nyelit2...

tapi yg buat aku xnaik moto coz kalo ujan kene berenti, pas2 macam scary jek n d best part is, aku mmg xreti bwk moto, hahaha

10:05  

Post a Comment

<< Home