Monday, June 18, 2007

Hari isnin ker..Ingat Ahad lagi..

Hari isnin adalah hari selepas ahad..huh?? memangla kan..hehehe.

Hari Isnin adalah hari yang ramai tak suka..mungkinla kot..sebab kena pergi kerja..kena start motor..kena jumpa jem..kena pergi sekolah..kena pergi bank..kena pergi bayar hutang..dan macam-macam lagi dan salah satu sebabnya..tak dapat nak tidur lama-lama selepas solat subuh..hehehe

Bagi yang negeri diorang start hari ahad..hari ahadla diorang buat semua..

Aku yang paling malas hari Isnin ni satu je..cukup malas nak gosok baju nak pergi kerja..berat je rasa iron tu..rasa cam..hish..taktau nak cakap..sapa-sapa yang ada sindrom dan simptom-simptom cam aku ni..silalah komen ye..

Pagi tadi ada mesyuarat kat PWTC..pada pagi isnin lak tu..so dengan iron dan hati yang berat..aku paksakan juga..walaupun mak aku dah offer untuk menggosok baju aku tadi..tapi takpe mak..anak mak ni masih kuat lagi kederatnya untuk mengangkat iron tersebut..bersiaplah aku dan memecutlah aku menuju destinasi..sesampainya di PWTC..mengantuklah pulak..sabar jelah. Tahan punya tahan..sehinggalah tertaipnya update untuk hari ini..sekian terima kasih

Wabillah hi taufik..wal hidayah..wasallamualaikum..warahmatullahi..wabarokatuh..

Ya tuan-tuan dan puan-puan..begitulah tadi syarahan yang diberikan oleh saudara panel yang kita jemput untuk hari ni..bla..bla..bla

3 Comments:

Blogger Sue telah menaip...

betul la..isnin kan lebih dikenali sebagai MONDAY BLUES.... mood nak keje tu lom bangkit lagi....rase macam hari ahad lagi.....napelah terlalu singkatnye waktu hujung minggu...nape tak weekend tu 3 hari ke...

17:17  
Blogger UmiMia telah menaip...

Lain kali siapkan baju utk hari isnin, baju yang tak payah bergosok..kan ker senang kejer..tak pun pakai jer baju kurung...wakakaka

10:32  
Blogger Orked telah menaip...

time kakjie keje dulu..tak sabar nk g keje hari senin...huhuhu...byk gossip oooo sbb 2 hari cuti tu kan..kan...:p

11:20  

Post a Comment

<< Home