Monday, May 28, 2007

Jeng..jeng..jeng


Ok..seperti yang aku janjikan sebelum ini..jawapan untuk soalan ubat apakah yang dalam botol tu kan..

Jawapannya adalah : Milidon 650..ia sama macam Uphamol 650, PCM 650 atau nama yang dikenali lebih famous sebagai Panadol. Tapi bukan Panadol. Ianya Milidon 650..hehehe..

Pemenang : Takde..yang hampir tapi tak pasti jawapanya Kak Jie dan siapa lagi kalau bukan Kak Red..

Selamat Pengantin Baru aku ucapkan kepada kawan aku Hasnul Bakri Abu Bakar dan pasangannya Sharifah Afizah Bt Syed Ahmad yang baru melangsungkan perkhawinannya pada 27hb Mei 2007 di Kg Budu Benta, Kuala Lipis, Pahang. Aku sempat menghadiri majlis pernikahan dan majlis kenduri beliau. Semoga murah rezeki dan jodoh berkekalan hendaknya.

4 Comments:

Blogger Red Mummy telah menaip...

pasni ko buat lagi teka teki bergambo

siap kau

oi mana ilang?

00:25  
Blogger Lestat telah menaip...

ada kak..sihat walafiat lagi..cuma bz..ramai sungguh kengkawan yang kawin..suma kena pegi..kalu tak g..nnt kawin aku dorang tak dtg..huhuhu

11:31  
Blogger The Author telah menaip...

Hahahaa...actually citer ni dah pernah dapat via email...
Masa 1st time baca mmg TETAWA takleh nak tahan...

By the way, nice words from you @ my blog..I've linked you on my lists..

One more, ada FS x?

08:54  
Blogger Orked telah menaip...

warrrgghhhhhhhhhhhh........nak kaco..nak kaco...... kakjie tak dpt adiah melancong ke Beijing ....apasal kak red yg dpt...tak aciiiiiiiii...arrgghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....


erk....panadol sepapan!

19:55  

Post a Comment

<< Home