Monday, May 21, 2007

Arghhh..tensennya aku hari ini..


Kenapa..? Kenapa..?

Aku tensen bukannya kerana aku bengang dengan orang harini..tapi yg membuatkan aku tak puas hati harini disebabkan baju aku yang berkedut dan tak ikut apa yang aku nak..kelakar juga aku ni..

Memang tak puashati..dahla baju ni aku gosok setengah penat..(aku pandai gosok baju tau)..pastu nak wat dia jadi kemas dan elok..dia leh kedut sana..kedut sini..leceh tul..nasib baik aku dah lewat dah, aku sumbat juga untuk pergi keje..dalam hati tau jela camner bila tak puashati..

Sampai kat ofis..aku pergi toilet dan cuba memperkemaskan baju aku..ceh..takleh juga siap, senget-senget lagi..tak pernah aku alami peristiwa macam ni..leceh betul..

Last-last aku dah malas, aku wat cam biasa je, wat tak tau je..senget ke, apa ke..lantaklah..dan 2-3 orang yang aku tanya harini, dorang kata "ok je baju ko"..taktaula kalau dorang hanya nak puaskan hati aku.Malas dah..lantaklah

8 Comments:

Anonymous Anonymous telah menaip...

Menurut mata aku ni.... aku diagnos baju ko sebagai OK, sihat walafiat.

13:48  
Blogger UmiMia telah menaip...

Tu namanya..'bad shirt day' macam orang selalu ada 'bad hair day', alah..sekali-sekala mesti jadi cam tu punya dlm kehidupan seharian kita..ada masanya I kalau jadi cam tu..rasa tak nak pakai baju pun ada...wakakakakaka

15:22  
Blogger Orked telah menaip...

tu namanya low kompiden..... ekceli bkn pasai baju agaknya tu..baju tu di jadikan sebab jer kot...agak2 seterika kena beli baru..he he he...:p

15:31  
Anonymous Anonymous telah menaip...

hurmm..meen pun memang very particular and details bout outfit ni..kalau rasa macam berkedut je..memang boleh buat mood lari laa..

10:58  
Blogger Sue telah menaip...

ok jek nengok baju tu.....maybe kesilapan dari mata anda agaknye.....

-::peace no war::-

12:33  
Blogger me telah menaip...

Iron pakai spray utk iron baju tu tak? Ape tah name die.. Cube la. Bagi baju anda keras dn senang nk gosok. Ekekek..

01:52  
Anonymous Anonymous telah menaip...

mr neat rupenyer nih, hehe:D

09:44  
Anonymous Anonymous telah menaip...

ha..tang gosok baju tapi still kedut ni..sebenar ye sebab tak focus tu.. hahaah apa la agak ye yg difikir ye... hehee

tip untuk gosok baju.. tanye la 'mama dobby'..hahah amik kursus gosok menggosok la ed.. anyway..last but not list...

Tiada apa yg lebih penting dari baju yg kedut asalkan control macho macam din beramboi...:)

12:35  

Post a Comment

<< Home