Friday, May 18, 2007

IKEA..Makanan mu sedap belaka..


Arini aku pergi lunch kat IKEA..ala..IKEA yang kat area Damansara..yang dekat The Curve dan wayang Cineleisure tu..takkan tak tau kan..hehehe

Harini Swedish Meatball sebanyak 10 ketul menjadi pilihan aku. Memang sedap meatball dia. Gravy dia sedap betul..diletak pulak cranberries jem kat dalam pinggan tu..french fries besar-besar lak tu..dicicah dengan mustard dan tomato sos..fuh terangkat abis..

Kawan aku amik spagetti dan dessert sedap juga rasanya..dan Kak Aida amik Chicken apa ntah ke nama dia..tak ingat aku..sedap juga..disertakan dengan mashed potato..fuh..air sekali bayar dan leh refill berapa kali nak..apa lagi..

Kalau korang ada masa dan tak tau nak watpe hujung minggu atau malam-malam, pergilah IKEA..Makanan mu sedap belaka..

Layan..burppp..nyam-nyam

4 Comments:

Blogger me telah menaip...

Eh same la ngan ikea sini pun ade meatball n hotchoc leh refill bnyk kali sampai pecah perut.
ade tak kek 'daim'?
best giler!

00:15  
Blogger UmiMia telah menaip...

sama lah beb...minggu lepas pun I pergi ikea (celebrate mother's day-utk I lah) makan benda yg sama...fuh..memang malatop...ha'ah..my hubby pun makan chicken 'apakenamatahakulupa' tuh...sedap gak..nyam nyam...

15:27  
Anonymous Anonymous telah menaip...

adus2, laporle pulak...

09:46  
Blogger D.A.N.I.A.L. telah menaip...

KAK AIDA TU MAK AKU. DIE KEJE KAT BIOEN KAN.

14:54  

Post a Comment

<< Home