Thursday, June 21, 2007

Saya Pemegang Pasport Malaysia

Akhirnya..aku ada pasport sendiri..sebelum ni aku hanya ada pasport kumpulan yang dikongsi bersama dengan 10 orang kawan aku..kali ni aku nekad nak ada pasport sendiri juga...hahahaha


Aku apply pasport sebab sabtu ni aku ada trip keluar dari Malaysia dan kembali pada hari selasa depan..hehehe..Haritu Kak Red dah pergi Beijing.So kali ni aku lak nak jalan-jalan.Seronok juga ada pasport ni..first time la katakan..kalau yang dah ada tu jangala gelakkan kita..malu tau..hahaha..

Anyway..aku takkan ada entry sampai aku balik dari merayau-rayau kat negara orang..Bueno Dias Senor and Senorita

10 Comments:

Blogger Sue telah menaip...

psst..nak kemana tu encik lestat??? jgn lupe bawak balik "sesuatu" utk saye ek??? happy holiday

13:11  
Blogger Elyn Sani telah menaip...

adeh en lestat dh ade passport la... kite gak yg blom ado ahaks (pstt jgn bg tau org len huhuh)

13:17  
Blogger UmiMia telah menaip...

Nak gi Spain ker En. Hadi ooiii....bukan ker ari tu dengar cam nak gi dekat2 sini jer???hmmm....anyway....I pun nak jugak...'sesuatu' tu...amboi...ramai betul aweks si Lestat ni yer....(kalau cik tunang baca..jangan mare ehhh...main2 jer...)

13:27  
Blogger Elyn Sani telah menaip...

en lestat kite nk mintak izin ltk url u dlm blog kite ek..... :D

11:53  
Blogger The Author telah menaip...

Bestnyer berjalan²...
Where to?
How long?
Ahad ni Angel berjalan jugak..berjalan to Ning's Birthday! Uhuh..jangan chem-bhu-rhu..kikikii

12:01  
Anonymous Anonymous telah menaip...

bro nk g mane?? bkn nk ajak...... uwaaaaaaaa.. me pun ade pasport gak..!! nk itoot..nk itoott

13:35  
Blogger me telah menaip...

wawawa sonoknye!
take care! bwk balik bnyk pengalaman!

01:45  
Blogger Zana S telah menaip...

bestnyer jenjalan... jgn bawak balik minah lain udahler.. kang kena baling ngan passport kale biru air laut kang.. ngehehehe... selamat bercuti2 luar negara..(er.. kak elin.. aku pun ngak ada passport ya. huhuhu.)

15:24  
Anonymous Anonymous telah menaip...

waa...sulah ade pasport ar..lepas ini manyak pigi jalan2 ar....tp jgn lupa kasi itu souvenir utk i...nila

10:41  
Anonymous Anonymous telah menaip...

woi mangkuk.....aku pun ada pasport....tp tak da bangga mcm ko...ko ni ada masalah mental erk...ada pasport siap masuk blog....kah...kah...kah...ko ni memang betul la...ada maalah mental ni.....ko pi check hospital woi..tanya doktor otak ko ada maaslah tak....kalau ada ko pi la daftar cepat-cepat kat hospital tampoi.....he he he he

18:08  

Post a Comment

<< Home