Monday, August 13, 2007

Seminggu berlalu..


Seminggu yang lepas..pada hari isnin 06.08.07 bapa kepada tunangku, Hashim B. Awang telah kembali ke rahmatullah pada pukul 5.30pagi kerana penyakit Respiratory Failure due to Chronic Obstruction Airway Disease. Seorang pesara kerajaan dan jawatan terakhir adalah kerani kanan di Pejabat Setiausaha Kerja Kerajaan Negeri Terengganu..Al-Fatihah, semoga roh beliau ditempatkan di kalangan orang yang soleh.Amin

Seperti yang aku janjikan pada minggu lepas untuk memberi jawapan kepada teka-teki ngarut pada hari ni kan?? Tapi masalahnya..takde sorang pun yang emel kat aku dan takde langsung jawapan yang betul aku terima kat komen..Jadinya..hadiah tu akan kekal kat aku dan akan diberikan pada pertandingan yang akan aku buat pada masa yang akan datang.hehehe.

Tahniah juga pada Team Red Diva dan tahniah juga wat team Burberry kerana kalah pada team Kak Red. Maaf kerana tidak dapat hadir kerana ada beberapa urusan yang perlu aku bantu pada keluarga tunangku.

6 Comments:

Blogger mad redo1 telah menaip...

hey bro, kalau awal diberitahu boleh jugak datang menziarah... next time ada tahlil for Allahyarham please inform me... I'll try to make it.

13:19  
Blogger UmiMia telah menaip...

Understood...

Takziah utk family member tunang u...

Tapi at least bagitau lah kat kitaorang..apa jawapan yg betul....betul tak...korang........

13:19  
Blogger Elyn Sani telah menaip...

salam takziah.....
so bile lai nk bg jawapan? huhu

13:39  
Blogger Lestat telah menaip...

insyallah bro MatRedo1..

15:33  
Blogger Zana S telah menaip...

Takziah buat u dan famili tunang u en lestat.

Direction tu zana dah makin blur pulak dah. hehe..takpe nnt zana ty cik fozalin yg kaki berjalan tu ek. macih..

disebabkan adiah disimpan utk pertandingan seterusnyer... pekata jawapan diberi dulu sbb soklan tu takkan berulang kan? :D

09:42  
Blogger Red Mummy telah menaip...

al fatihah utk late father of yr tunang.

and terima kasih juga kerana menjadi penaja mineral water for the RED DIVA FUTSAL yang menyaksikan kekalah mendadak burberry.

ngeh ngeh ngehh

11:39  

Post a Comment

<< Home