Wednesday, April 22, 2009

Hmmm..betul juga.

Salam semua..aku kini dah mula start balik ngarut..yay..!!

Aku ada duduk lepak dengan satu budak kecik di bawah ofis aku ni, aku suka layan budak-budak sebab dorang jujur dan ikhlas bila bagi jawapan. Aku suka..

Lestat : Dik, uncle gemuk tak?
Budak : aah, uncle tak pergi senam ek..
Lestat : Dik, uncle hensem tak?
Budak : Tak..
Lestat : Dik, uncle baik tak?
Budak : Kalau uncle kasik saya PSP..uncle baik. Mak taknak beli saya PSP.
Lestat : Amboi..nasib mak ko lawa..hahahaha.
Budak : Uncle..uncle..nak dengar satu teka teki tak?
Lestat : Apa dia..
Budak : Where do fish kept their money?
Lestat : Entahlah dik..manala ko dapat teka teki ni dik oii..
Budak : Apala uncle nie..itupun taktau. Uncle dah kerja pun taktau.
Lestat : Kat mana dia simpan duit?
Budak : Kat RIVERBANK.
Lestat : hahahahahaha...keep it up with your good riddles.

5 Comments:

Blogger UmiMia telah menaip...

Riverbank HUH!!!thats a gud one..bravo to the kid...and shame on you sbb tak leh jawab....ishkishkishk

17:35  
Blogger Madam Shah telah menaip...

hehehe.. sungguh bijak itu budak.

Btw, anak bro comel la.

20:05  
Blogger nAni telah menaip...

hahaaa..
uncle hadi ko mmg dah semakin sehat ker beb ?? lama dah x borak ngan ko kan...

15:23  
Blogger MOLY telah menaip...

muahahahahha
sabau jek la dik
kecik2 dah pandai kasi teka teki
:D

18:05  
Blogger meen telah menaip...

wah bestnya teka teki ni..bijak betul

21:30  

Post a Comment

<< Home