Monday, April 13, 2009

Nur Najwa Areanna Bt Hadi part 2







Fuh..lama sungguh aku tak menulis dalam blog aku ni. Aku bizi sesangat, masuk ofis pun kurang. Jadinya, aku tak sempat nak mengupdatekan blog aku ni. Tapi takpe, sekarang aku dah masuk ofis kembali dan PC dah ada depan aku dan permintaan untuk gambar anak aku yang latest aku masukkan. Banyak cerita yang aku nak ceritakan tapi buat masa sekarang, aku masukkan gambar ni dulu. Aku perlu recall balik cerita-cerita yang gempak untuk bacaan korang. Aku pentingkan kualiti cerita aku untuk dimasukkan.hehehehe.macam SIRIM lak.

7 Comments:

Blogger Elyn Sani telah menaip...

dh bape bln ni??? muntel nyer!!!

10:49  
Blogger Lestat telah menaip...

4 bulan..muntel ek..??cam bapaknya cute..hahahaha

11:17  
Blogger meen telah menaip...

hallooo latok..manyak lama talak hupdate lorrr..

areanna makin comel la..geram tang pipi tu..

12:01  
Blogger ceri masam telah menaip...

comel sungguh!!!

btw, tahniah lah pasal ur boss! kirim salam dia :)

17:21  
Blogger Lestat telah menaip...

meen - aah, aku bz la meen.beberapa kerat org je tau camner keje aku..hehehe

one love - insyallah..kalau dia masuk opis, aku sampaikan salam.kalau tak,aku tunggu dia masuk ofis dulu.

18:24  
Blogger UmiMia telah menaip...

olo olo...yg last pic tu nampak motel gilerrrrr...nasib dia tak ikut muka hang...muahuahua

17:58  
Blogger MOLY telah menaip...

makin comellllllllllll !!
geram pulak aku tengok
:D

18:05  

Post a Comment

<< Home