Wednesday, April 29, 2009

Marilah menjawab teka-teki Lestat


SOALANNYA : Bila korang/orang lain naik bas..bila bas tu berhenti..apa yang turun dulu..??

HADIAH : Sehelai T Shirt keluaran khas kerana ada 100 helai je aku print.kalau korang dapat jawab, korang akan dalam group yang 100 tu jer satu Malaysia.

CARA MENJAWAB : Letak jawapan korang pada ruangan komen dan aku akan tengok pada jawapan yang betul sahaja.Kalau ada 2 orang jawapan betul, 2 orang tu dapat hadiah.limit 4 jawapan betul sahaja sebab aku ada balance 4 helai je T Shirt tu dan kalau ada lebih dari 4 jawapan betul,pemenang atas pertimbangan aku sendiri.Takbleh bangkang..!!

TARIKH LAST JAWAB : 11pagi 4hb Mei 2009.

PERATURAN LAIN : Kalau takde pemenang,hadiah tu akan aku bawa ke soalan yang berikutnya dan ada balance T Shirt dari soalan ni, akan dibawa ke soalan yang berikut juga.

Sekian Terima Kasih
Berusahalah..!!

29 Comments:

Blogger abcd telah menaip...

speedometer bas...ahahahahahaha

18:24  
Blogger ceri masam telah menaip...

gear!
dan meter speed bas!

bak sini hadiah aku!

hahahahaaha :p

18:34  
Blogger Lestat telah menaip...

Jawapan hari isnin..

18:39  
Blogger Lestat telah menaip...

hadiah pun hari isnin..korang kena tgk komen ni untuk pemenang dan tuntut hadiah.

18:40  
Blogger ceri masam telah menaip...

alah kau ni.. kata sedara, kasi jelah aku tee tu free ha!

size s yer!

HAHAHAHAAH :p

18:40  
Blogger abcd telah menaip...

tak ikhlas je bunyik! :P

18:41  
Blogger Lestat telah menaip...

one love : ko ni..isnin nantila weh..tumpor aku kalau tempoh tak cukup.

jude : bukan tak ikhlas..kena adil sebab janji ari isnin ni..hehehehe.saborr

18:42  
Blogger ceri masam telah menaip...

hewheheh macam kompem kompem je jawapan kami nih betul ha!
hahahahha

saja mengusik bapak anak dara comel nih ha :p

18:44  
Blogger abcd telah menaip...

salah satu sifat org genius ialah konfiden tegar...caye tak? hahahaha

18:46  
Blogger Lestat telah menaip...

one love : hahahahaha..tak betul selagi jawapan aku tak kuar pada ari senayan.

jude : kalau gitu aku genius..huhuhuu

18:47  
Blogger ceri masam telah menaip...

aku konpiden!!!

tapi betul ke idak, aku idaklah tau.

tapi aku konpiden!!!

hahaahahhahaaaa

18:47  
Blogger Lestat telah menaip...

one love : hari isnin baru tau konfiden ko berbaloi..huhuhu

18:49  
Blogger abcd telah menaip...

ko jgn...aku dah nazar nak bagi mak aku kalo dpt... adiah mades de tu. (kaberlaen, sef bajet)

18:51  
Blogger Lestat telah menaip...

jude : aku tengah ketar mengontrol keadaan sekarang dengan komen bertubi-tubi.isninla..aku kasi jawapan isnin.hehehehe

18:52  
Blogger abcd telah menaip...

dgn angkuh ttpi masih mengekalkan adat ketimurannya aku nak tanye:

soklan teka teki berikutnye???

p/s: jgn stress! :P

18:57  
Blogger Lestat telah menaip...

jude : tak cukup 4 pemenang..baru aku masukkan teka teki baru.if cukupp..so laterĀ² teka teki baru.

18:59  
Blogger MOLY telah menaip...

aku rasa speedometer laa ...

19:23  
Blogger lopak telah menaip...

aku rasa jawapan yang betul ialah:- jari/tangan orang yg baru lepas menekan loceng bas untuk suruh bas berhenti or tangan orang yg menahan bas yang bergerak....diikuti kaki drebar bas yang turun menekan pedal brake..pastu baru speedometer, diikuti kaki-kaki penumpang yg menuruni anak tangga.

p/s : tolong la sama wa latuk...wa mau itu tshirt.

19:55  
Blogger MiSTa NaIm telah menaip...

jawapan dia adalah kaki driver bas tu yang trun dulu pijak brake bas tu ha...kalo x cmne bas nak berhenti kan2...

kalo btol..shout he kat box aku

mistanaim.blogspot.com

20:21  
Blogger Arin telah menaip...

aku rasa..speedometer..tol tak?tol tak?

20:25  
Blogger meen telah menaip...

suka jawapan lopak. Tiru jawapan boleh?hihi

21:50  
Blogger Y u Z z 9071 telah menaip...

apa eh..

takkan nak tiru jawapan org...x baik plak ek..

erm...apa yg turun dulu?....

kaki tekan brek kot...heee

22:19  
Blogger Miss Nazla telah menaip...

1) meter bus
2) brek yg dipijak oleh drebar bus
3) loceng yg di press oleh org yg nak turun
4) tangan org yg menahan bus selepas dia tau bus tu nak benti amik dia



hahaha ok ke jawapan?

23:37  
Blogger speckurosaklagi telah menaip...

speedometer

03:40  
Blogger CRAZY BEAUTIFUL88 telah menaip...

jawapan cam hampir nak sama aje semua, kalu semua betul cam ner? banyak kena beli hadiah ni. jawapannya speedometer

10:24  
Blogger ainnur telah menaip...

penumpang kot !

22:46  
Blogger ceri masam telah menaip...

bak t shirt aku walaupun jawapan aku salah!

hahahaha kata geng ha!

baklah! size S ha! hahahaa :p

10:00  
Blogger abcd telah menaip...

5 minit lg kul sablas!

10:56  
Blogger fazilah telah menaip...

TANGAN la yang turun dulu.....

19:39  

Post a Comment

<< Home