Monday, May 04, 2009

Jawapan Teka Teki..yay!!

Jawapannya adalah : Speedometer.aku cari jawapan straight to the point.ada yang kasi jawapan bernas tapi tak menepati jawapan aku.tahniah kepada yang menjawab.anda hebat..!!

Pemenangnya :
1. Jude
2. One Love
3. Lily.Lulu
4. Arin

** Sila emel alamat dan juga nama penuh anda ke lepakmamak@gmail.com untuk proses penghantaran hadiah.saiz baju ada M-1, L -1, XL -1, XXL -1. Sapa cepat..dia dapat.tq

** Sekiranya hadiah tidak dituntut dalam masa 3 hari.secara automatik hadiah akan bertukar tangan.

** Segala bangkangan adalah tidak diterima.harap maklum.sila tunggu kalau saya ada teka-teki lagi.

20 Comments:

Blogger jude telah menaip...

u've got mail!

11:39  
Blogger Lestat telah menaip...

Saiz M dah ada orang amik..tq

11:40  
Blogger jude telah menaip...

This comment has been removed by the author.

11:43  
Blogger jude telah menaip...

kempius aku...emel kata dah reserved M utk aku...sini kata takde lak... ko jgn memain... aku yg jwab dulu...priority ar weh!!

11:45  
Blogger Marakesh telah menaip...

memangla..aku cuma bagitau pada yang lain..saiz M aku dah reserved..utk ko la tu.aparaaa..hehehe.

11:49  
Blogger Lestat telah menaip...

memangla..aku cuma bagitau pada yang lain..saiz M aku dah reserved..utk ko la tu.aparaaa..hehehe.

11:50  
Blogger jude telah menaip...

ok!

11:52  
Blogger Y u Z z 9071 telah menaip...

alamak...

x menang la...

ala...bagi la kita jugak lestat...

12:12  
Blogger Arin telah menaip...

alamak..M dah reserved ek..kalau L, kang aku kompem pakai sampai lutut..hehehheh..

13:10  
Blogger Lestat telah menaip...

yuzz9071 - jangan risau..aku ada pertandingan lain.ko masuk cepatĀ²..nnt aku kasik ko menang.

Arin-cepat-cepat sebelum ko dapat yang XXL.sampai buku lali nnt.

13:17  
Blogger Marakesh telah menaip...

M - Jude dah amik
XL - one love dah amik

13:24  
Blogger Lestat telah menaip...

L - Arin dah amik

13:44  
Blogger Lestat telah menaip...

XXL will be given to Lily.Lulu..kasik kat EA.emel alamat..alamat ko aku letak mana ntah bukunya.

13:45  
Blogger Zana S telah menaip...

huhuhu.....betul2... aku setuju jawapan tu dr awal lagik. adeh.. gagal nak joint maa... byk keja lain...

takpe2.. aku ttp pemengang 1st kuiz kat blog nie.. miahahahha!

13:56  
Blogger Lestat telah menaip...

Zana S - anda hebat.

15:32  
Blogger meen telah menaip...

dato'..next teka teki please...hihi

22:06  
Blogger Lestat telah menaip...

meen - nnt lestat wat teka teki baru ek.xpn soalan iq.

23:29  
Blogger Miss Nazla telah menaip...

HUWA TIDAK ADIL

23:42  
Blogger Arin telah menaip...

aku udah membuat arahan seperti yang diberikan..heheheh..

15:27  
Blogger Lily.Lulu telah menaip...

tat
aku tunggu ko nak jumpa ni
bila bila ??

macey sebab aku menang
yahuuuuuuuuu !!!
:D

19:12  

Post a Comment

<< Home