Monday, June 01, 2009

Korang dah bersedia..?

Lestat
Dunia Maya Internet
50480,Internet

Assalamualaikum,

Tuan/Puan,

PERTANDINGAN YANG SETERUSNYA

Dengan ini dimaklumkan,bahawa pertandingan yang seterusnya akan berlansung dalam masa terdekat.

Untuk menjayakannya,saya bagi pihak Tuan Punya blog memerlukan sokongan dari anda untuk merealisasikan cita-cita ini dengan menyatakan sokongan anda dalam kotak komen saya.

Saya memerlukan sokongan komen sekurang-kurangnya 15 komen dari orang yang berbeza kerana konsep "the more is merrier".Jadi,ajakla rakan-rakan anda untuk menjayakan rancangan saya ini.

Kali ini pertandingan adalah berbentuk pemikiran dan ilmiah.maka anda perlu membaca.setiap pemenang akan memenangi hadiah yang berupa bentuk ehem..ehem.ehem..ehem akan diberitahu kemudian.

Sekian,Terima Kasih

LESTAT
(tandatangan tidak diperlukan kerana ianya berbentuk maya.tq)

15 Comments:

Blogger ceri masam telah menaip...

sebab aku genius, aku join! kah kah kah ;p

16:58  
Blogger Elyn Sani telah menaip...

contest apa ni?? lari dlm guni aku dh x bule la!! heheheh

17:03  
Blogger Lestat telah menaip...

aku perlukan 15 komen..baru aku reveal soklan..15 tau.ajak kengkawan suh komen..lagi cepat..lagi cepat soklan reveal.hadiah pun..ahaksss.

18:19  
Blogger Madam Shah telah menaip...

Yelah2.. aku join la ni.. kali ni mesti menang punya, kasik je :))

22:17  
Blogger MOLY telah menaip...

macam kenal jek poskod tu
hehehehe !!!
:P

ok nak joinnnnnnnnnnnn !

12:42  
Blogger Lestat telah menaip...

one love - aku tau ko genius

Elyn - hahahahahaha..

Nana - ajak baby zara join sekali

Lily Lulu - kita ada poskod yang sama..yay.!!

12:48  
Blogger Y u Z z 9071 telah menaip...

haaa cepat cepat..

x sabar nak fikir ni..

hadiah best x?

13:03  
Blogger Cik Syahira telah menaip...

blog hopping.
jengah dr blok umi mia n rian.
yeyy!
nk join contest gak boleh?

14:17  
Blogger Lestat telah menaip...

yuzz9071 - sabor..sabor

Diari Milik Pink - Hey ya.new friends.

14:34  
Blogger Arin telah menaip...

ok..aku dah komen..pe pertandingan nye encik lestat ?

16:02  
Blogger Lestat telah menaip...

Arin - Tak cukup 15 lagi

17:48  
Blogger kojah telah menaip...

nak joinnnn!huhu

22:21  
Blogger Nobody telah menaip...

Blog walking..singgah dr blog Nana..cam best je..leh join gak ke??

12:46  
Blogger Lestat telah menaip...

kojah - no problem.join jer.

Shida - leh..takde masalah.

13:57  
Blogger Lestat telah menaip...

Susah sangat aku nk dapatkan komen ke 15.akulah jadi yang ke 15.hehehehehe

14:57  

Post a Comment

<< Home