Thursday, June 11, 2009

Pengumuman Penting..sangat penting.

Ini adalah entry pendek.

Aku Lestat,pemegang cop-cop mohor.Aku dengan ini mengisytiharkan para pemenang yang telah memenangi pertandingan cabaran Lestat.Tahniah di ucapkan kepada pemenang.

Pemenang Pertama :
Pemenang Kedua :

** Hadiah korang nanti aku hantar.aku bizi melayan anak aku.Ini pun aku curi-curi taip bila dia tido.hahaha.
** Yang tak menang..aku ada banyak hadiah lagi.
** Jawapan..?? Ahh..lupakan.Korang pergi tanya pemenang.Dorang hebat.

6 Comments:

Blogger Arin telah menaip...

tq en lestat..:)

15:41  
Blogger kung tau telah menaip...

gila ah.. pecah kepala (atas) nak menjawab..

16:26  
Blogger MOLY telah menaip...

sorry aku tak join
sebab aku tak hebat
kepala aku biol dok mengira
haha !
:D

20:28  
Blogger Y u Z z 9071 telah menaip...

hah?..aku ker tu.

tak sia sia.aku tanya doktor2 yang bijak pandai kat ofis ni.

12:05  
Blogger kotaklimasegi telah menaip...

tak menang?
wawawa....

aper jawapannyer?

13:01  
Blogger Y u Z z 9071 telah menaip...

lama betul posmen nak hantar hadiah..

huhu

10:30  

Post a Comment

<< Home