Saturday, April 28, 2007

Aduh...sengalnya belakang aku ni..


Gambar contoh dimana kesengalan itu berlaku

Hari aku tak tau apa yang jadi pada aku..belakang aku sengal..tang tulang belikat pulak tu..nak duduk pun tak selesa..cam "cramp" tau kat area situ..nak kata aku duk tak ikut postur..cara duduk aku memang macam yang aku tau sekarang jer..nak kata tilam aku tak tak empuk..fuh..empuk habis..lembut bak sutera tau..mahal tau aku beli..hehehe

Time ni kalau kalau minta tunang picitkan sedap juga..tapi jauhlah pulak dia..ops..belum khawin lagi..takleh minta picit..hehehe..kang suruh adik aku..dia picit main-main..silap-silap dipijak-pijaknya pulak..demand lak tu..upah bukan takat leh beli Ding Dang (ingat lagi coklat nie..??) leh isi minyak motor aku 2 hari tau..fuh budak-budak sekarang..

Hmmm..last-last..aku buh minyak sendiri je..itupun siap bermacam-macam kuak aku buat nak sampaikan tangan aku ke belakang ni..nak buat camne..dah nasib badan.

Sesiapa yang datang melawat blog aku ni..tolong-tolongla doakan kesihatan aku ni, supaya aku dapat mengarut lagi dan korang leh baca karutan aku..tak suka?..tak suka takpe..hehehe...amin

3 Comments:

Blogger me telah menaip...

adeh. sakit blakang?? dok lagi dpn comp pulak.. hebat sgt mengigau atas katil kot tu yg sampai sengal2.. :-p

03:43  
Blogger UmiMia telah menaip...

Alah..apa susah..banyak tempat urut kat KL ni..cuma kena pandai2 lah cari..nak yg halal..yang haram..semua ada..tapi kalau untuk kesakitan cam tuh..yang halal.pakcik2 urut tu ramai..tanya orang keliling mesti ada yang boleh recommend tempat bagus..Semoga Cepat Sembuh....:-)

16:37  
Anonymous Anonymous telah menaip...

letak minyak panas cam aku slalu wat, best ooo

09:56  

Post a Comment

<< Home