Tuesday, April 24, 2007

Mengigau..satu realiti atau fantasi

Aku nak mengarut pasal mengigau harini..korang pun mesti pernah mengigau..tapi tak akui benda tu..aku akui..aku ngigau ooo..cuma aku tak pasti aku sedar ke tak aku ngigau tu..itu sebab aku letak tajuk satu realiti atau fantasi..

Malam tadi ceritanya begini..atas ikhsan adik aku yang dapat tengok aku ngigau malam tadi..gelak sakan dia malam tadi..ayam ko Apu

Aku tido lebih kurang pukul 1..lepas komen kat blog-blog yang sempat aku belek..

tido punya tido punya tido punya tido..aksi ngigau berlaku

"aku kat mana ni.."
"ko kat dalam bilik ko la" jawab Apu
"ko biar betul..tadi aku tido kat tempat banyak baju"
"apa ke bangang ko ni..ko kat dalam bilik ko dan atas tilam ko kambing" jerit Apu..berselang seli dengan gelak sakan dia tu.
"ooo..yeke"..dalam tak sedar..aku sambung tido balik..

Pagi tadi..sambil tersembur nasi lemak aku bila adik aku bangun dan cerita apa yang aku merepek awal pagi tadi..aku pun menafikan..ewahh..tapi aku tau..aku ngigau..aku lupa basuh kaki kot semalam..tak juga..sebab aku mandi semalam sebelum tido..hehehe..

Selamat Mengigau..

3 Comments:

Anonymous Anonymous telah menaip...

hi..Aries too!

mengigau....pernah la..kelakar sgt ...nk tau ke?
1st tu..siap jln2 lagi..muahahaha..
selalu lepas hntr anak2 g sekolah, blk tu..apa lagi..bummm je la, dok sorang2...sedar2 tgok kat langsir tu dah cerah..terus jerit..ya allah....anak2 aku nk p sekolah. Terus g bilik dia org jerit suruh bangun..tolak jer pintu bilik, tgok sunyi sepi tak der sapa2..ehhhh.........aku mengigau rupenya..ha ha ha

moral of the story > kalo dh bangun tu...mandi jgn gatal2 nk tido lagi!!!

Thanks so much for checking out my pages!

23:43  
Blogger UmiMia telah menaip...

Wakakaka.....se tau I tak lah..tak pernah lak I ngigau atau tak pernah lak ada org dengar I ngigau, cuma mimpi yang rasa cam real sampai menangis tu adalah..(tu kira ngigau ker)...

12:35  
Anonymous Anonymous telah menaip...

xtaula nak cakap ngigau ke mimpi..

tapi aku selalu rase yg aku da bangun, siap mandi, p keje, padahal mate masih lagi tertutup rapat:P (d case of a malas gurl)

09:59  

Post a Comment

<< Home