Thursday, July 19, 2007

Aha..dah sampai.

Harini aku terima satu barang yang di pos dari Kuala Terengganu. Setelah menunggu sekian lama dan pelbagai rintangan yang melanda..akhirnya..tepat pukul 10.00 pagi tadi..tak juga 10.17 pagi dia sampai..Abg posmen menyuruhku menandatangani surat penerimaan barang..aku pun menyental autograf aku dengan penuh gaya. Terima kasih ku ucapkan, ucapan ku dibalas dengan anggukan..selepas beberapa saat abg posmen tu mematahkan balik dirinya dengan soalan "Dik, camne nak buka pintu ni dik.."...Ops..lupa.."ada butang cam suis lampu kat celah tepi dinding.."..."oo..ok".

Setelah membelek seluruh kotak dengan teliti dan diakui puashati dengan pembungkusan..maka..dengan koyakan yang ganas..tersembullah apa yang tersembunyi di dalamnya..hehehe..sepasang kasut baru daripada Tunangku. Camni ceritanya..tapak kasut yang aku pakai sekarang ni dah terkopak dan bila terkena air..maka basahlah stokin dan tapak dalamnya..aku minta tolong Tunang aku untuk mencarikan dan menghantarnya pada aku. Yang specialnya..kasut yang aku nak dan biasa pakai ni..adanya di Terengganu jer.

Aku dah cari dah kat Campbell..port kasut kesukaan ramai..takde beb. Memang kasut jenis tu je aku pakai..selesa dan puashati..apa orang nak kata, katalah..janji kaki aku selesa. Terima kasih Tunangku..jasamu akan kenang dengan membelanjamu makan di Secret Recipe nanti ye sayang..tau apa yang sayang suka kat situ.

13 Comments:

Blogger Umi Mia telah menaip...

Citer sikit...jenama apa yang selesa sangat tu...mana tau boleh try pulak...

15:51  
Blogger Lestat telah menaip...

takleh..

16:22  
Blogger Fozalin telah menaip...

wah wah wah jeles plak tgk die dpt kasut br special dr tunang nyer huuhuh

00:56  
Blogger ^AnGeL iN DiSguiSe^ telah menaip...

Basgusnya dapat TUNANG yang prihatin kan? Bahagia hidup...pastikan kebahagiaan itu KEKAL kehujung nyawa..

08:43  
Blogger Lestat telah menaip...

**Yang berkenaan sahaja

Pada sesiapa yang tak puashati tu..leh jumpa depan²..kalau nak rasa tapak kasut size 9 dan penumbuk di batang hidung..jangan baling batu tapi sorok tangan di belakang..ada berani

10:53  
Blogger Jie telah menaip...

erk...ade msg berhantu ke?

mcm tu la..pakat sama² tolong menolong, bantu membantu..moga akan dipraktik kan bila dah bersama nnt...

17:00  
Blogger Red Mummy telah menaip...

hai lalat datang sini gak ke? wah membiak2 dia kan>?

betul tuh, x kira jenama tapi kalo puas ati pakai sedap di kaki kita, apa org sibuk2 kan, sukatik kita la kan...

01:54  
Blogger Miss Nazla telah menaip...

hak hak kasot baru! yey!. tade la stokin basah lagik nih.

abg posmen ai lap yu lah. lama btol ku tinggalkan bidang pos ini. miahahah

14:30  
Blogger MyHeart telah menaip...

wah....kasut baru yek....pasni bergaye sakan ngan kasut baru la ni ek...spesel tu plak tunang belikan lak tu..wah wah ...lagi berkilat la kasut tu

09:41  
Blogger MyHeart telah menaip...

Encik Lestat!! anda di tagged....sile bace blog saye yek!!! Peace....

10:50  
Blogger mad redo1 telah menaip...

secret recipe? opening soon in kT...

11:59  
Blogger intankamaruddin telah menaip...

wah dapat kasut baru! kilat2 lg tu.. a'ah la brand ape yek.

15:44  
Blogger Zana Sadri telah menaip...

jauh gak import kasut tu... ala2 kasut buatan ganu ek. tehehee.... janji selesa di pakai n berbaloi. :D

sib bek balut baik2. klau idok.. nmpk la kasut tuh berkesan balingan. huhu...

ganas2 org bhgn courier pos mesia ni tau.

14:04  

Post a Comment

<< Home