Monday, July 23, 2007

Ahh..sudah..kena tagged pulak.

"People who are tagged should write a blog post of 6 weird things about them as well as state these rules clearly. In the end, you need to choose 6 people to be tagged and list their names at the bottom of your post. Don't forget to leave a comment that says 'you are tagged' in their comments and tell them to read your blog"


6 Perkara yang pelik mengenai aku..jeng..jeng..jeng

  1. Aku tak suka makan buah..ikut mood la..kdg2 mkn juga
  2. Aku tak makan mee goreng
  3. Aku tak makan asam pedas
  4. Aku tak suka naik tangga
  5. Aku tak suka pasang kipas kuat-kuat
  6. Aku tak suka baju kedut-kedut

6 Orang yang aku nak tagged balik adalah seperti berikut dan tahniahlah
  1. UmiMia
  2. MatRedo1
  3. Fozalin
  4. Lensa-Lily
  5. Ella_Elly
  6. Lost Charmed Angel
Sekalung ucapan ribuan terima kasih kepada Pn.MyHeart kerana telah mentagged saya dan saya telah melakukan dengan jujur dan amanah. Saya juga mempersembahkan 6 nama lagi untuk di taggedkan. Jangan malu jangan segan tau bila menjawab soalan-soalan yang telah diberikan.

10 Comments:

Blogger Lestat telah menaip...

This comment has been removed by the author.

11:56  
Blogger Sue telah menaip...

sapekah lalat itu???

11:57  
Blogger mad redo1 telah menaip...

mmmmm...

11:57  
Blogger Lestat telah menaip...

Pedulik apa aku tak makan buah..hahaha..ko susah ker kalau aku tak makan..hahaha..wei..ada berani mehla jumpa aku ni..atau ko kecut..

**Lalat..ooo lalat..ko ni sibukla.

11:58  
Blogger mad redo1 telah menaip...

wokeh, done!

13:25  
Blogger MOLY telah menaip...

dah buat dah .. mekasih tagged saye
:P

wekkkk ~

p/s: kasut kat bawah tuh cantik . really nice

17:11  
Blogger Elyn Sani telah menaip...

tag dh berjawab.... heheeh ske tul ko kaco time aku nk hanimun :P

13:48  
Blogger The Wind telah menaip...

Yo bro. Baru malam ni kul 2:24am selepas menonton konsert Arab kat KL convention center tiba-tiba rasa nak check out blog you. Wah...kita samalah beb...I pun sama...tak makan mee goreng, tak suka naik tangga and tak suka pasang kipas kuat2x! Hehe. Btw, cool shoes. Tunang you got good taste. Weh, bila you ngan Pesot nak belanja I teh ais...(or teh ape-pe jelah...)

02:23  
Blogger Miss Nazla telah menaip...

saya dah buat!!! cop! sape lalat? muahahaha

00:16  
Anonymous Anonymous telah menaip...

sdr...sya berbangga dgn semangat saudara sebagai seorang anak melayu yang maish muda dan gagah....tp apa sumbangan ko haaaaaa.............jgn pandai cakap je mangkuk.....buat kerja..yg pertamanya berbakti kepada org tua...yg kedua esok aku cakap...gud naik...

15:55  

Post a Comment

<< Home