Tuesday, July 31, 2007

Busy As a Bee

.....Busy

**Nanti dah tak busy..ada karutan menarik untuk korang semua.

8 Comments:

Blogger Red Mummy telah menaip...

ok bz man

noted ler..

00:41  
Blogger mad redo1 telah menaip...

wokeh pak karut, cepat2 le mengarut... dak dung dak dung dak dung (muzik latar tuh...)

21:56  
Blogger Miss Nazla telah menaip...

hahaha lama nye dia tak posting. tenanti nanti daku nih. muahahaha

01:03  
Blogger Fozalin telah menaip...

mcm menanti buah derian gugur ekekekekke....

11:26  
Anonymous Anonymous telah menaip...

woi bizi apa ko ni....PM pun tak sebizi ko....memang poyo lah mamat ni..ko ingat ko tu sapa...loyer..ahli muzik....oh no...no...no....ko buat-buat bizi nak nampak rajin konon....woiiiii jgn hipokrit la mangkuk hayun.....aku pun bizi juga...tapi tak derlah sepoyo ko...kah...kah...kah...

15:32  
Blogger Lestat telah menaip...

Anda sedang menyaksikan satu komen @ kritikan yang memberansangkan..tahniah kepada saudara/saudari kerana menyedarkan saya..

17:18  
Blogger mad redo1 telah menaip...

hanya mampu menyaksikan sahaja... walaupun teringin nak tambah tapi biarkanlah sahaja lalat itu berdengung di situ... kalau pakai ridsect kena cas 302 plak...
hehehe...

18:41  
Blogger Miss Nazla telah menaip...

hahaha jgn charge pls. kang abes letrik okek. mahal skang letrik

01:09  

Post a Comment

<< Home